Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Blir helt satt ut noen ganger over modenheten til andre mennesker. Er det nødvendig og slenge ut tråder i østen og vesten om alt mellom himmel og jord BARE for og havne på listen over mest aktive brukere? (for er jo tydelig at det er det som er målet) Enkelte legger ut om både det ene og det andre, ekser, kjærester, familier, venner, bilder ol av både seg selv og andre. Skjønner ikke dere at det ikke er noe vanskelig og kjenne dere igjen? Til og med jeg klarer og finne adresse, tlf nr ol til enkelte her inne (og da kan dere tenke dere de som virkelig er psykopat) Det er faktisk ingen problem! Fader rullan altså!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 tenkte jeg skulle lage noen selv.. BLi med da vel?? - hvor mange dager siden du spiste egg? - hvor mange dager igjen til neste gang du skal se på Frustrerte Fruer? -hvor mange brødskiver spiser mannen din til lunsj? - jeg har 15 sønner og gravid igjen. Hva tror du jeg får? - og hva tror du jeg ønsker meg? -kan noen gå tvers igjennom pcen og hjem til meg for å gå gjennom rotet mitt slik at jeg finner bilnøkler, pinsett, ammepute (er ikke de svære??), den rosa yndlingsgenseren min, fjernkontrollen, mobilen min osv?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jaja, nunne -siden du lurer så fælt! - hvor mange dager siden du spiste egg? 2 dager siden. Til frokost. Hardkokt og med majonaise på skiva. - hvor mange dager igjen til neste gang du skal se på Frustrerte Fruer? Det skal jeg nok aldri se. Jeg ser på CSI stedet! -hvor mange brødskiver spiser mannen din til lunsj? Antar at han spiser 3-4 skiver med godt pålegg. - jeg har 15 sønner og gravid igjen. Hva tror du jeg får? Da vil jeg tro du får en sønn til! - og hva tror du jeg ønsker meg? En sønn? Det ville vært det beste for seg å ønske seg, tror jeg.. -kan noen gå tvers igjennom pcen og hjem til meg for å gå gjennom rotet mitt slik at jeg finner bilnøkler, pinsett, ammepute (er ikke de svære??), den rosa yndlingsgenseren min, fjernkontrollen, mobilen min osv? Har må jeg dessverre melde pass! Men jeg vet flere som gjeeerne hjelper deg med akkurat det! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 - hvordan lage en omelett? Trenger man 100 svar på hvordan man lager en jævla omelett? Og du skal bli mor? Må da være noen andre og spørre enn og renne ned med innlegg på et nettsted for gravide. - utfloden min skummer, what to do? Jo, nå skal du høre her, så skal jeg fortelle deg hva det er, hvorfor det er der og hvordan du ordner problemet. - Alle sier jeg er så svær, at det ser ut som jeg er høygravid, enda det er 7 mnd til termin. Ja, du er jævlig svær. - jeg har 7 uker til termin, tips til i gangsetting? (har hvertfall ikke tenkt til og prøv nå altså, bare lurer) Hvorfor i all verden dreier 90 av de siste 95 innleggene dine denne uken om hvordan man kan tilfeldigvis fremskyve fødselen da? - Vennen min prøvde og ta selvmord, hva gjør jeg? jo, nå skal du høre her. - Hva skal vi ha til middag i dag? Hva med og bla opp tråder for de siste 20 ukene for og få tips? Eller må man på død og liv vite hva bimmeren next door spiser til middag hver eneste dag? - Kjæresten min sier og gjøre ditt og datt, hvorfor gjør han det? Jo, det skal jeg si det, akkurat det vet jjeg svaret på. - Jeg er 6 uker på vei, og babyen går helt bananas i magen, er dette vanlig? ja, dette er veldig vanlig
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 1. i dag 2. ser ikke på.. sorry der. 3. o stk. 4. en valp. 5.en hest. 6. JA. Jeg kan. Om jeg kommer når du minst aner det..Moahahaha
jente08&jente2010<3 Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 så du hadde kommentert mitt innlegg angående omelett... jeg spurte her, for jeg har faktisk ikke mange å spør om dette! og ja, skal visst bli mor ja....trur ikke mine egenskaper som mor blir dårlige om jeg ikke klarer å lage en omelett! haha
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 det du skrev men selvmord sjokkerte meg litt... Når noen er redde for og gla i noen og de holder på og dette vekk fra en er det fakisk viktig å bry seg og får råd fra andre som vil hjelpe... tenk over at når du holder på å miste noen vil du jør mye for de:)
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 HI: Gi meg fødselsdatoen din og jeg kan GARANTERE at jeg kan finne ditt fulle personnummer, din adresse og ganske mye personlig fakta om deg også.. UTEN at du har lagt noe spess personlig her.. Da kan DU tenke på alle psykoene der ute;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå