TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 så jeg titter inn her jeg. Kan ikke tro det har gått et helt år allerede! Gått så altfor fort.. men men... Hun tok sine første skritt alene i går, stolt mamma og pappa som fikk det med seg:-)
Stjerne37 Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Uff,ja,det første året gikk så alt for fort.Kos dere på bursdagen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå