Dronningen! Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Flisa skal begynne i barnehagen i morgen. Mange av de som skriver innlegg på skravle gruer seg fælt til barnehagestart. Må jeg grue meg selv om jeg ikke gjør det? Er jeg en dårlig mor om jeg ikke gjør det.....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Nei!! Bolla mi skal i barnehagen i morgen, og jeg gleder meg.. endelig litt ferie.. så da skal jeg bære møbler..
Gjest -<<- Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Du trenger ikke grue deg før du har møtt barnehagepersonalet. Da er det ofte på tide.
Ulme Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Du er en dårlig mor, bare regn med det! Du kan og få dette bekreftet ved å ta en opptelling av ullklær og Reima- og Trolldressene du selvfølgelig har klart???? 2 sett med regntøy..gjerne i ull disse også Hvis du skal bruke mellomlegg mellom brødskivene i matboksen-....ja så bør disse være i ull. God fornøyelse i morgen
Dronningen! Skrevet 5. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2007 Jeg har spesialbestillt avdeling til Flisa - kun det beste er bra nok....
KariMari Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Bare du later som du gruer deg, så bør det gå bra! Selv kan jeg ikke vente til minstemor skal begynne her! E N D E L I G:-D
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Og alle må ha ett par cherrox og ett par goretex. Det ble bestemt sist vinter.
Dronningen! Skrevet 5. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2007 Haha- nå lo jeg så gæli at druene nesten satte seg fast i vrangen... Mellomleggspapir i ULL????
KariMari Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Er du sikker på at det ikke var forrige uke? Det er viktig å være ute i god tid, Doppler!
Ulme Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Alle gode barnahagemødre sverger til ULL vettu...hehe, bruk eventuelt gamle ammeinnlegg?
PintSizedDictator Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 hohohoho...beste (ull)innlegget da^^ mellomleggspapir i ull faktisk..hahaha
prekæs Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Nå? Gikk det bra? Min lille tass begynte også i dag. Tror det blir bra, jeg. Min tulle på 15(snart), fant bestevenninna si i barnehagen, og de er fremdeles som erteris:)
fru tekopp Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 Er det ikke litt seint å gå i barnehagen når man er 15????? Og man går kanskje ikke under kallenavnet "tulle" lenger heller??? (Joda.... Jeg forstod at det var 15 mnd......)
prekæs Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 Nei. Hun er 15 år. Minstemann begynte i dag. Og ja. Hun er den lille tulla mi. Innimellom.
PintSizedDictator Skrevet 6. august 2007 #18 Skrevet 6. august 2007 Hehe jenten fant sin bestevenn i barnehagen den gang hun gikk der...og nå e hun 15..til og med eg skjønnte det:P Eg nyyyyyyyyyter de dagene eldste e i barnehagen, spesielt nå som eg går hjemme med en baby. Og så får eg gort litt mer her i hjemmet også Dessuten nyter jentungen det også nemlig...så det e en vinn vinn situasjon:)
Willemo Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 Jeg teller dager. Mor mente jeg da ikke kunne mene det sånn og at jeg ikke trengte si det så høyt og så mange ganger, men sånn er det nå, hun er snart to, utrolig intenst aktiv, og går meg på nervene opptil flere ganger pr. dag, med sin nye trassoppførsel. Så litt tid hver for oss nå, må bare bli sunt. Bare det å gå i butikken å handle uten å løpe fort mellom hyllene med en hånd fast på en brølende unge og en hånd som skufler mat i vogna skal bli kjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå