Gå til innhold

SELGER BILLIG VOGN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å bli kvitt en vogn som står i veien og selger den derfor billig. Kalesjen er noe solbleket, men vogna er i fin stand og brukt av bare ett barn.

Det er en Brio kombi 2002 modell med lufthjul og justerbart handtak og er sort med grå detaljer.

Selger den for 900,- ved snarlig henvendelse:o)

Sender bilder om du vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp skal legge de inn på profilen min nå!

Skrevet

Vogna så fin ut den, er den like fin som den ser ut? Vi bor i Tromsø, så den må jo ev. sendes. Forsto jeg det sånn at vogna er 5 år gammel? Er det både bag og sportsdel? (er helt grønn på vogner)

Skrevet

Ja det er med bag som er romslig og nesten ubrukt og når du tar den ut så er det sportsdel med seler.

Det eneste jeg vil påpeke med vognen er solbleket kalesje (uungåelig på sorte vogner) og litt slitasje framme på kalesjen....men til den prisen er det ikke noe å utsette på vognen. jeg kan sende den i oppkrav.

Skrevet

Det høres fint ut....Jeg skal sende deg en pm med adressen min, så er det bare å sende oppover;)

Skrevet

Kjempefint. Da håper jeg du ikke blir skuffet og at den står til dine forventninger....svarer gjerne på flere spm:o)

Skrevet

Det håper jeg også;) Nå fikk jeg dessverre ikke til å sende deg en pm (har ikke gjort det før, og fant ikke ut hvordan jeg gjorde det!) Så kanskje du kan sende meg en mail til meg:

[email protected]

Kan jo spørre med det samme: Er den lett å slå sammen/opp igjen? :)

Skrevet

ja, den er enkel og legge sammen og slå opp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...