Gå til innhold

ingen tegn til noe


lillegull:)

Anbefalte innlegg

huff, en uke til termin og kjenner ikke antydning til noe... hadde skikkelig mensmurringer og kynnere på fredag kveld, men ikke siden da.. kommer vel ikke til å føde før på nyåret jeg..

 

eller kan det plutselig skje uten forvarsel?? noen med erfaringer.. kunne trengt en oppmuntring eller 100 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan plutselig skje uten noe særlig forvarsel;)

Jeg er to dager over i dag, og alt er stille og rolig. Det samme var det forrige gang. Da vokna jeg tidlig på morgenen med begynnende veer 6 dager over tia, og gutten var født rett over midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er andregangsfødende, og med førstemann hadde jeg ingen forvarsel før jeg våknet om morgenen med svake rier som tiltok i styrke utover dagen, og hun ble født på kvelden. Jeg hadde termin fredag som var, så nå er vi ganske klare til å hilse på lillebror:o) Lykke til, håper du slipper å gå over - er litt kjedelig.... Håpet jeg skulle få nå mens det er stille og rolig på føden i Tønsberg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det kanskje håp da..hehe:) orker ikke stresse med alle disse kjerringrådene heller.. går mye i trapper da siden vi bor i tredje etg uten heis, men det er jeg jo vant til så det utgjør sikkert ingen forskjell..

lykke til så masse dere også.. krysser fingre for at dere slipper å gå over:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har heller ikke fulgt noen av "kjerringrådene" med trappespringing, husvask og masse stress; slapper av og koser meg i sola her i Tønsberg med godt lesestoff:o) I og med at jeg hadde termin 3.august er jeg selvfølgelig klar til å få hilse på den lille gutten vår, men nå har jeg ventet på dette i 9 måneder, så jeg skal vel klare å holde ut noen dager til:o) Krysser ffingre for at noe skjer i løpet av uka da, eller førstkommende helg; hvis ikke kan det nok hende jeg begynner å bli litt ulålmodig.... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er to dager over termin og har ingen tegn jeg heller, hehe! Så tror ikke su skal bekymre deg for det riktig enda.

 

Jeg har åpning og er moden da, men har ikke hatt noe særlig vondt utenom noen kynnere. Så det kan skje ting som du ikke kjenner. Og da er du jo heldig da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde termin på lørdag, og stresser heller ikke så veldig.

var på IKEA og Barnas Hus i går, men i dag slapper jeg av og nyter sommeren i vidunderlige Trønderlag :)

Skal på kontroll på torsdag, kanskje jeg får vite mer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tre dager over termin jeg nå... og det er kjipt det! Vel, ikke så veldig stresset, men fikk litt forventninger da jordmor sa at jeg sikkert kom til å føde iløpet av helgen.. og det var forrige torsdag! Nå har hun utvidet livmorhalsen for andre gang og jeg kjenner null tegn til at noe skal skje! Det er litt frustrerende for å si det sånn!! Nå ser det ut som jeg går glipp av venninnen min sitt bryllup og mannen min går glipp av Kick off på jobben, men det er verdt det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen min sa også at han trodde jeg kom til å føde en uke eller to før termin, og selv om man prøver å ikke tenke på det blir man jo litt skuffet når ikke noe skjer..hehe.. men men vi får bite tenna sammen jenter, og får uansett håpe at dere som er på overtid slipper unna snart:) det unner jeg dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i går, og hun mener alt ser "klart" ut - men fortsatt ingenting her... Jeg skal inn til overtidskontroll og vurdering for igangsetting på mandag dersom jeg ikke har født før det. Er bare å krysse fingrene og vente:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...