Gå til innhold

Sommerens gode leseropplevelser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste så langt har vært "nobels testamente" av Lisa Marklund. Hennes beste vil jeg påstå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det m¨å være når Flisa gjerne vil lese "God natt Albert Åberg" selv. Med innlevelse og engasjement!

Men det var kanskje ikke slik leseropplevelse du tenkte på?

Skrevet

Hm. Jeg liker ikke Annika Bengtzon, jeg. Takke seg til Lisbeth Salander.

Skrevet

Har heller ikke sansen for Annika, men boka var bra... Har lest Presidentens valg også, som jo var bedre enn de to foregående, men nå synes jeg Holt blander alt sammen til en stor smørje.

Skrevet

Mårrugiræ. Presidentens valg var da uten sammenligning det verste makkverket Anne Holt noensinne har prestert. Vi likte henne meget bedre da hun var kjærlighetssugen bitch enn nå som hun er lykkelig familiemor, rett og slett. Og hva FAEN gjorde den dama i kjelleren til Hanne Wilhelmsen, hæ?

*ser frem til den dagen annie kan provosere som Anne*

Skrevet

Jeg tror ikke helt jeg forsto hva den presidenten gjorde i den kjelleren. Men jeg mislikte "det som er mitt" og "det som skjer" pga haltende språk, den biten synes jeg var bedre. Innholdsmessig var det møl. Og ja hanne er blitt en utrolig vassen overklassedame iført cardigan.. og hvor er billy og joker?

Skrevet

Har endelig lest ferdig Isabell Allendes "Portrett i sepia" som jeg så optimistisk tok med meg på føden for to og et halvt år siden....

Ellers prøver jeg å skremme meg selv med noen irske spøkelseshistorier fra 1880-1920.

Av litt mer humoristisk karakter er How to Kill Your Husband (and other handy household hints) av Kathy Lette en av de bedre i sommer.

Skrevet

Holder på med Zadie Smiths "Om skjønnhet"...ille fin!

Skrevet

Hmtja. Språket synes jeg aldri hun har vært god på, men hun brukte å kunne sine historier. Og Hanne Wilhelmsen liker jeg nettopp fordi hun er så utilgjengelig - det er fascinerende-irriterende. Jeg hadde nok også fått forsterket mine særere trekk og generelle tendenser til bitterhet om jeg måtte bo i en rullestol på Frogner, forresten.

Men innholdet, liksom. Historier som henger på greip og ikke nød-sammenflettes med tilfeldige toilljplasseringer av presidenter i lydtette kjellere og snokete narkishushjelper som gjør akkurat det riktige osv.

Skrevet

Liker ikke at hun bringer Inger Johanne og Hanne sammen. Men endelig er vi ferdige med han FBI fyren hennes. Uten at jeg husker hvorfor hun følte seg så sviktet av Warren..

Skrevet

I campingstol med sol så duger det i massevis..

Skrevet

Sant. Med mindre de blir et par. Nefis-mennesket kjeder meg, and what's with the goddamn patience, liksom. Selvoppofrende gode sjeler makes shit literature, send 'a hjem.

Skrevet

Dronning Luanas mystiske flamme av Umberto Eco. Jeg leste 100 sider første dagen, og det er ikke så verst med tanke på alle de lurene jeg har pleid å hatt om dagen ;)

Det beste jeg fikk ut av boka, er forklaringen på ondskapens problem i verden; Gud er ond.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...