Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Syns det er så mange som har blitt "borte" siste månedene.....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Savner deg anonym og ikke noen flere, er best og ikke bli knyttet til noen falske og useriøse personer på en nettside som dette.
blond Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Savner ingen. Noen kommer og noen går. Dib består. Forandring fryder!
KariMari Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Tror ikke så mange er borte, men heller har skiftet nick;-) Dessuten er det jo sommer, og selv har det gått lang tid mellom hver gang jeg har vært innom i ferien.
Cat.68 Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Jeg savner Kong Tom og Knusmegharenurtsomvokserihodet. Stedet er ikke detsamme siden de forlot oss (( Heldigvis har jeg muligheten for kontakt med dem på annet vis, men savner de herinne likevel.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Akkurat hoppet over hit fra BIM jeg... så savner foreløbig ingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå