Gå til innhold

Hvem savner dere her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så mange som har blitt "borte" siste månedene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner deg anonym og ikke noen flere, er best og ikke bli knyttet til noen falske og useriøse personer på en nettside som dette.

Skrevet

Savner ingen. Noen kommer og noen går. Dib består. Forandring fryder!

Skrevet

Tror ikke så mange er borte, men heller har skiftet nick;-)

 

Dessuten er det jo sommer, og selv har det gått lang tid mellom hver gang jeg har vært innom i ferien.

Skrevet

Jeg savner Kong Tom og Knusmegharenurtsomvokserihodet.

Stedet er ikke detsamme siden de forlot oss :o((

 

Heldigvis har jeg muligheten for kontakt med dem på annet vis, men savner de herinne likevel.

Skrevet

Akkurat hoppet over hit fra BIM jeg... så savner foreløbig ingen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...