Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Nå har gutten min begynt med smokk og suger som bare det:) Men det jeg tenker på er om han kanskje er sulten så gir jeg han smokken istedenfor pupp, ville han da ikke ha tatt smokken hvis det var mat han ville ha eller skreket??Han er 5 uker gammel.
PopUp Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jepp, da skriker han... Suger til han merker at ikke det kommer noe, så åker den rett ut igjen ;o)
Mamma til to tette Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Han ville nok spyttet den ut ja hvis han egentlig var sulten, et par sug så skjønner han jo at her kommet det jo ingenting ,-) Eneste gangen gutten vår tar smokk er når han er trøtt.
mayaya Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 de sier ifra om det var feil tutt som kom i munnen, ja :-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Ok da er jo smokken genial for vår del nå har jeg hatt han ved puppen hele tiden når han har skreket og vært urolig,nå når han fikk smokk roet han seg med en gang og suger masse:) Når han lå ved puppen hele tiden ble det jo da også masse gulping.Ble vel litt for mye mat for han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå