Gå til innhold

Hvorfor Northernlights får svar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker ikke la meg rive med til å reagere på usaklige innlegg som bare er ment til å lage kvalm!! MEN:

Når en anonym spør hvorfor Northernlights alltid får svar, da må jeg reagere. Det er selvsagt fordi hun er en kvinne som alltid behandler andre med respekt. Hun er et godt menneske - det merker vi andre, og vi vil gjerne være der for gode mennesker!

Hun sprer alltid om seg med godt humør, og hun tåler mye uten å klage. Derfor synes jeg det er flott at vi andre kunne få støtte henne når hun en sjelden gang behøver støtte!!

Hvis kranglete anonym har tenkt å lage kvalm ut av denne tråden - lykke til! Jeg kommer ikke til å la meg hisse til diskusjon, men nå er jeg sint på ufølsomme mennesker som oppfører seg smålig!

Jeg klarte ikke la være å skirve dette - tenk over hvordan du oppfører deg, du som oppfører deg sjofelt overfor andre - håper du en gang får smake din egen medisin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker northernlights, jeg :) Koselig og fornuftig dame med humor! Flere sånne takk!

Skrevet

Okei, skjønner det er noe jeg ikke har fått med meg her....? Noen som disser nordlyset fordi......??

Skrevet

Er en annen tråd om Northern her, helt idiotisk...syvendeklassedrittpreik på skikkelig lavt nivå, og selvsagt signert med anonym...

Skrevet

Å legge den her inne er feilslått, siden anonyme NL-hetsere er løse fugler fra skravle som ikke ønsker å skite i eget reir, og heller gjør det hos naboen. Skal du nå fram så prek til dine egne.

Skrevet

Luten; jeg er da ikke DEN ENESTE som jevnlig frekventerer begge fora... ;)

Skrevet

Nei, det er du neppe, men det underbygger jo bare det jeg sa - det er neppe de som minst 90% av tida er på krangle som følger så godt med på skravles viderverdigheter at de kan hetse noen på fakta om dennes person og familie.

Dessuten er nicket ditt ukjent på krangle før nå etter ferien.

Skrevet

Ja, det tror jeg gjerne, og du er ikke den eneste. Men det er i og for seg en avsporing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...