Gå til innhold

Flere som sliter m/ smokk og flaske?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

junior her bare spytter ut smokken og flasken skjønner han ikke... bare slikker på tuten. huff frustrerende. hadde vært så greit med en "lyd-demper" når gråtetoktene blir slitsome og flakse så man kunne kommet seg ut en kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Off, skjønner at det blir slitende i lengden. Har ikke tatt smokk min heller, helt til nå da. Har så og si sluttet å amme da jeg ble smittet av trøske fra min lille, og jeg klarte ikke å bli kvitt det på meg selv så hun har vært på flaske nå i to uker og vips så tar hun smokken også!

 

Kjempedigg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje hjelpe å prøve et annet merke, flaskene har jo litt ulike fasonger på smokken. Det samme gjelder jo "vanlig" smokk. Kan fort bli dyrt, hvis en prøver mange forskjellige... Kanskje noen du kjenner har andre typer som du kan låne å prøve (blir jo kokt), så slipper du å bruke penger på noe du ikke vet om fungerer.

Vet ikke om det hjelper, en kan jo være verd et forsøk.

Jeg/vi er veldig fornøyde med de nye MAM-flaskene, de har litt flat/avlang smokk og luftventil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter med det samme her og! hun vil veldig gjerne ha begge delene, men skjønner ikke åssen hun skal suge på det....smokken suger hun utvendig, så hun mistern hele tiden, og flaska bare biter hun på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemet her...vertfall med smokken -den skal han IKKE ha. Blir rasende når jeg prøver å gi han den, og den kommer i retur med en gang... Men husker jeg slet skikkelig med de 2 eldste oxo. Trøster meg med at de tok smokken til slutt:) De fant vel bare ut at den var god en dag..husker ikke helt. -Det var mye verre å avvenne dem!:)

Tips: Dersom du ikke får han til å ta "flat" smokk kan du prøve disse "lange" med sånn kule i tuppen..de er mer lik en brystvorte -mange barn foretrekker dem.

 

Jeg kjøpte en MAM-flaske med "brystvorte"-tutt, den er kjempesuksess her i huset. (han ille ikke ha flaskene fra Avent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...