Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter SA gikk det 34 dager før mensen kom tilbake. Har alltid før det hatt 28 dagers syklus! Idag er det dag 30 etter menstrasjon startet sist. Kan jeg være gravid på ny???, eller er det noen som vet om syklusen endrer seg etter SA??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Etter at jeg hadde en ma gikk det syv uker før jeg fikk mensen tilbake. Etter det har mensen komt som normalt, akkurat slik den gjorde før jeg ble gravid.

Håper du har en liten spire der inne ;) Lykke til!

Skrevet

Tok nettopp en graviditetstest NÅ, den var positiv :-) !!!! HÅPER det går bra med 9måneders svangerskap denne gang!!

Skrevet

For meg tok det ett år å bli gravid første gang (august i fjor), hadde da spist piller i ett i ca 14 år.. Hadde vel heller ikke regnet noe særlig på når jeg hadde eggløsn, osv., eller 'stresset' med det hele. Følte jeg 'ville se hva som skjer' først, liksom. Man blir jo alltid fortalt at 'ååå, vær forsiktig, ikke bli gravid' liksom.. Og når man ønsker det, og tiden flyr, så er det ikke alltid like enkelt, nei. Vel, denne i fjor endte som missed abort, tok 5-6 uker før jeg fikk mensen igjen, og ble gravid igjen 'to timer' etter mens var ferdig. Alt ser bra ut, for nå er det bare 33 dager til termin 9.9!!

hilsen bursdag 7.9 - 39 år.. ugh.ugh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...