Rødtopp75 og to små Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Heisann! Vi tenkte å kjøpe en BabyCall som vi hovedsaklig vil bruke fra Josefines/vårt soverom i 2. etg og ned til oss i stua, eller fra vogna hennes på terrassen og inn. Er det noen som har noen tips til en god BabyCall, eventuelt en de ikke vil anbefale?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Vi har en fantastisk babycalling fra Philips som er digital. Den kan brukes både i vognen og på soverommet.. Den har vuggesanger 5 forskjellige, nattlys og en talk-funksjon der du kan svare barnet (roe det ned), som kan styres fra foreldreenheten. - Jeg er veldig fornøyd!
Rødtopp75 og to små Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Den høres jo veldig bra ut og har de effektene vi kunne tenke oss. Har du noen info om hvilken modell det er du har?
Millapril Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Heisann Vi har den samme som Serier og Glede nevner, og den er helt super. Har ikke brukt alle funksjonene enda, men den er god fordi det er lang rekkevidde på den slik at jeg kan bruke den ute eller annen etasje om Erica sover på rommet sitt. Den kan brukes både med batteri og strøm. Modellen heter SCD489 og er Phillips. Vi kjøpte vår på Elkjøp, se link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000RIJHjWin?ProductID=QkvD4QFHce4AAAEQkSFIRQds&CatalogCategoryID=
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 vi har SuperNova sin babycall og er superfornøyd med den :-) http://www.novababy.com/html/_norsk/produkt_003.html
måken og vesla Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Vi har også supernova. Er fornøyd, men på fredag kveld satt vi ute på balkongen etter at hun hadde lagt seg, og da skurret det noe voldsomt i babycallen noen ganger. Vi gikk inn på soverommet, og hun lå og sov søtt. Jeg vet ikke om den tok inn noe bråk utenfor, eller om den tok inn en annen babycall. (Babycallen har feks skurret pga søppelbil, når hun sover på balkongen)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Det er det som er fordelen med digitale babycallinger. De tar ikke inn signaler fra andre ting, som f.eks søppelbilen, andre babycallinger i nabolaget (og her er det en del babyer gitt..) Det er deilig å kunne sitte på terassen ute og vite at jeg hører gutten min om han skulle våkne i etasjen over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå