PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg er så rar i kroppen. Jeg testet 4 dager før jeg fikk mensen. Men mensen min var så rar. Jeg hadde vondt HELE tiden. Vanligvis pleier jeg å ha vondt fra morgen av, og til jeg får ordentlig mensen. Denne gangen hadde jeg skikkelig vondt og ubehag hele tiden. Men jeg hadde mensen i bare 2 dager da..... Fikk mensen rundt lunsj fredag, og var ferdig i dag tidlig..... Og hadde som sagt vondt hele tiden. Puppene verker..... Jeg blødde masse i går..... Hvorfor er det så rart? Testet negativt i går. Måtte sjekke, for alt var jo så rart.... Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva dette kan være. Har aldri vært sånn før.....
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2007 Nå er da mensen over, men jeg er fremdeles rar i kroppen...... Puppene sprenger og er ømme, magen er snodig, og jeg klør så på hele kroppen nå.......
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Det blir bare verre og verre. Verker veldig i puppene. Og nå klør enormt på puppene. Sitter på jobben og klør meg i hjel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå