<3MammaMia<3 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 sambo er så trist,faren hans ligger på sykehus og har kanskje kreft. Han ble innlagt i går kveld men blødende endetarm og legen har sagt at de ikke kunne utelukke at det var kreft.Mistet så mye blod at han måtte få blodoverføring så det er ganske alvorlig. Sambo bare sitter her og offer seg og sier ingenting!:-/ Har så lyst å trøste ham men han vil ikke snakke med meg,jeg må spørre hver gang vi skal få i gang en samtale. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg føler meg så hjelpesløs,men vi kan bare vente å håpe på det beste!:-/
manonym Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Er ikke alltid at det beste er å prate så mye, bare vær der for han. Stell litt for han, gi han en klem osv. Håper det går bra!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 stryk han på ryggen, fiks han litt mat, la han bare vite at du er der, og er glad i han, så snakker han, når han trenger det )
Monajenten Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Skjønner at du vil trøste han, men det er ikke alle som liker det. Jeg er som deg, har kjæresten min det vondt vil jeg gjøre alt for at han skal ha det bra igjen, men det gjør dessverre ofte vondt verre. For han er som samboeren din, han vil helst være i fred når han ikke har det så bra. Det syns jeg er forferdelig, men noe jeg bare må respektere. Alle har forskjellige måter å takle ting på. Håper det ikke er kreft, og at de kan utelukke det verste. Klem.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Gå bort og gi han en stor klem. Ikke så mye annet som trengs før han forstår du bryr deg
Dronningen! Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Gutter/menn har en litt anderledes måte enn det anne tkjønn å reagere på i slike tilfeller..... Gi han en god, varm klem med begge armer og si at du er der om det skulle være noe. )
2blå og ?? i magen Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Huff, så trist.. Håper ikke det er det da.. Gi han en god klem
snuppi min Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Hei. Vondt å høre, og man blir litt satt ut i en slik situasjon - og det er vanskelig å vite hva man skal gjøre. Skulle si det samme som Godtegrisen og gogutten, men en annen ide er å ta ham med på noe imorgen. Noe som får han til å tenke på noe annet for en liten stund. Det kan dere begge ha godt av. Skal krysse fingrene for faren hans
<3MammaMia<3 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2007 Jeg får bare vise at jeg er her hvis han vil snakke med meg,men jeg ser at det går hardt innpå ham!:-( Det tærer på oss begge når det blir sånn. Håper på det beste,så får jeg prøve deres tips jenter=)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Huff, dette var trist. Som de andre sier, bare vis ham at du er der for ham. Gi ham en klem og si at du er klar til å snakke når som helst hvis han vil snakke om det. Menn snakker gjerne ikke så mye som oss kvinner... Så omsorgen må kanskje vises på annen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå