Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titta akkurat kjapt på barnehagedebatten lenger ned her. Hvorfor tar så mange det som et personangrep at noen har andre meninger enn en selv om dette. Det er så mange som bruker mye tid på å fortelle om egen fortreffelighet og hvorfor deres løsning er den riktige. De som har mulighet til å være hjemme, og synes det er best kan vel gjøre det,så kan de som har behov for barnehage og/eller synes det er best gjøre det. Synes ikke jeg trenger forsvare overfor noen at jeg har barnet mitt i barnehagen, og så kan alle de som synes det er provoserende bare være provosert. Det har jo ingen betydning for meg eller min familie :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk lar seg provosere av alt her inne. Utrolig mye hårsåre mennesker. Som jeg skrev i den andre tråden, så har jeg fått mye pes for at jeg har valgt dagmamma til gutten min. Mange mener det er uansvarlig, fordi man ikke vet hva som foregår hjemme hos andre og andre kommer med påstander om at gutten min kommer til å bli et sosialt utskudd fordi han ikke får vært i barnehagen før han er tre. So what, tenker jeg da. Spiller jo ingen rolle for meg hva folk her inne mener om mine valg. Kanskje de tror jeg er en dårlig mor, men jeg VET at jeg ikke er det. Gutten vår har det bra og det er godt nok for meg, så får andre mene hva de vil.

Skrevet

For å snakke for meg selv, så blir jeg provosert av at mange her inne mener de har fasiten, at alt de gjør er det beste, og at alle andre har de samme mulighetene som de. Det er mange forskjellige mennesker her, som har forskjellig muligheter, utgangspunkt, og forskjellig persjonlighet på barna. Og vi prioriterer forskjellig. Så slutt å rakk ned på andre for det!!!

Skrevet

Har sagt det før og jeg sier det igjen:

Jeg er en perfekt mamma - for mitt barn! Hva andre velger å gjøre for og med sine barn er meg svingende likegyldig. Såpass tiltro har jeg til mine medmødre at de ser hva som er til det beste for SITT barn! Er utrolig hvor mange som glemmer at barn er forskjellige og vi foreldre likeså! ;)

Skrevet

folk lar seg provosere fordi det gjelder det viktigste i livet vårt - barna våre! Selv har jeg de mest perfekte løsninger for oss. hvis noen spør om råd prøver jeg å svare hva vi har gjort, hvorfor og hvordan det fungerer for oss. kanskje kan det være løsningen for vedkommende også.

 

og jeg er den mest perfekte mamma for mitt barn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...