Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... å presentere seg!

Hei alle sammen : ) Har vært her inne og lest litt en tid nå, men nå når jeg også er i gang med prøvingen er det vel på tide å presentere seg. Jeg er 32 år og vi prøver på nr 2. Har ei jente på 3 år fra før. Vi er inne i 2pp nå, og jeg synes det er minst like spennende denne gangen. Sist brukte vi bare 3pp - så jeg lurer jo på om vi er like heldige denne gangen : )

Var mye på BIM sist, det er så hyggelig å være her. Alltid noen oppmuntrende ord når mensen kommer, eller noen som kan svare på alle de 1000 spm en har...

Sluttet på pillene i april, sykluslengden min har variert fra 31 til 25 dg nå sist. Har neste IKM 21. august hvis denne syklusen også er 25 dager. Jeg venter spent... det betyr at det kanskje snart er el-tid ; )

Gleder meg til å følge med alle her inne, og håper såklart at jeg og alle andre snart kan hoppe videre til 1. tri!!

Lykke til alle sammen !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid hyggelig med nye jenter her inne. Jeg er 29 år og vi prøver på får første. Har vært gravid en gang, men som du ser på nicket så gikk ikke det så bra. Håper spiren sitter nå. IKM på fredag som kommer.

Ønsker deg lykke til og velkommen skal du være:-)

Skrevet

Velkommen hit!:) Håper spira sitter raskt. Masse lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...