Gå til innhold

Noen fra Randaberg her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tilfeldigvis kjenner til sentrum barnehage?

 

Sønnen min skal begynne i den barnehagen om to uker, og jeg gruer meg så innmari! Jeg var på besøk før sommeren og fikk et dårlig inntrykk... han skal begynne i avd. Tommeliten, og der var det trange rom, med lite leker som var slitte og gamle. Barnehagetanten som først viste meg rundt var koselig nok hun. Men så fikk jeg treffe avdelingsleder som virket litt "fjern", hun visste ikke svarene på flere av mine spørsmål, og skyldte på at barnehage-sjefen hadde vært sykemeldt. (noe hun ofte hadde vært det siste halve året) Dette gjør meg litt nervøs, at de ikke har full kontroll...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...