Gå til innhold

Dere som har nattavvent pupp eller flaske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lyst til å dele noen erfaringer med meg?

Tenker på å kutte ned på nattamminga, for i det siste har det vært MYE nattamming og lite pupp på dagen. (Må jo få med seg ALT som skjer må skjønne!)

Har snudd trenden på dagtid nå, med å spise mer fast føde og også fått flaske når puppen har vært uinteressant.

Fortell, fortell dere erfarne damer!.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi holder på no med nattavvenning med pupp,vi har nå holdt på 1 uke, og han har sovet hele natten,og det har han IKKE gjort tidligere,han har våknet annenhver time for å få pupp no i 8 mnd, og no kjenner jeg det begynner å ta på, så no tenkte vi at vi skulle prøv det,og det har gåttt veldig bra,men grunnen til at han sover hele natta nå tror jeg er for at han ikke får sovn inn til puppen når han skal legg seg...han ligger og suttrer ei stund før han sovner da,men det må man bare tål å hør..

Det er i alle fall en helt ny verden for meg ,heh:)

Skrevet

Hei L!

Vi startet med nattavvening på onsdag vi, har hatt bestemor til overnatting som har tatt av seg den biten for meg... bestemor ville ikke starte så hardt på frøkna, så hun har drevet med en snill avvening og sittet ved siden av hun fra hun våknet til hun sovnet igjen,, den første natten var hun våken lenge, og det har gradvis til idag blir bra, hun våknet en gang for smukk inatt bare, men sov fra 18.30 til 07.00=)

Skrevet

Næmen hei du!

Så deilig at hun sov såå lenge da!

Jeg prøvde i natt med å gi mindre pupp, han hadde spist godt i går og jeg var sikker på at han egentlig ikke kom til å trenge så mye pupp på natta. Gikk jo over all forventning!

Første gang han våkna fikk han bare smokken og sovna igjen med en gang, andre gangen litt vann og siste gangen han våkna var kl blitt 5 og mine pupper ganske fulle, så da fikk han mat. Hvis det skal gå såå bra uten mat på natta, da er det jo ikke noe å bekymre seg for :)

Men så har han ikke akkurat gitt oss de store utfordringene egentlig da, snille lillegutt:)

Skrevet

Ja, frøkna her får tre måltider på dagen med fast føde, så det er ingen grunn til å ikke klare seg gjennom natten,, hun får jo pupp i tillegg da til fast føde, tror egentlig jeg snart må starte med et 4 måltid da siden hun er så sulten av seg=)

Går det bedre med bekkenet?

Skrevet

Vi begyndte nattavvenning for tre dager siden. Nå sover hun hele natten allerede. Kanskje våkner hun en gang, men da bare gir vi smokken så går det over.

Skrevet

Vi holder også på med nattavvenning.. men mathias sover fortsatt ikke hele natta etter fem netter.. men sov i natt fra halv åtte til ti på fire.. så bedre blir det.. ;) fikk da smokk og sovnet til halv seks igjen. Så vi får se.. kanskje i natt!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...