Gå til innhold

Northernlights og andre som er møkklei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har droppa dib og bim flere ganger, pga folk som rett og slett ikke KAN dy seg, men MÅ være kjipe.

Men! Hvorfor iallverden skal JEG droppe ei nettside med en masse ålreite, morsomme folk, bare fordi enkelte brønnpissere syns det er stor stas å "ta" andre?

Vi kan vel ikke abandon ship alle sammen, og la kjipingene være igjen?!

Jeg ble mer såret enn jeg trodde var mulig pga en bestemt person her inne. Men hallo; dette er foraer for ALLE, ikke bare for de som liker å slenge dritt. Jeg fjerner meg IKKE enda en gang!

Så neste gang noen ruger på anonymknappen og spyr ut ignorante påstander; gi faen. La dem sitte der og være gretne - de mangler tydeligvis noe viktig i livet, ettersom de er så surmaga.

Stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig.. det er synd at alrighte folk slutter pga sånne møkkahuer.. blir rett og slett forbanna! du er ikke den eneste som har forlatt DIB men jeg har bestemt meg at DE styrer ikke livet mitt!

Skrevet

Enig med deg!

Av og til havner jeg i skikkelige diskusjoner, men jeg tror da ikke at folk ønsker meg helt dit pepper'n gror for det... Trives godt her inne, jeg, men av og til vurderer jeg å droppe hele greia, det er så mye dumt og barnslig her av og til, og som du sier; kjipe greier som foregår.

Ei uke igjen av ferien, så jeg blir vel her en del i den uka, så blir det nok drastisk svært mye mindre... Kanskje jeg bestemmer meg for å droppe helt ut. Det er mye annet fornuftig å ta seg til her i verden også.

Skrevet

Var innom krangle, og tenkte "herre min hatt, folk har ikke godt av å ha ferie og kjede seg..." hehe

Skrevet

Det er egentlig ingen her inne som direkte plager meg. Jeg er bare så pissa lei alle perfekte mødre her inne. Som aldri hever stemmen til barna sine, som forteller oss at vi ikke kan la de sove borte, diskusjonen om forover/bakovervendt bilstol, alle de som aldri har snudd seg etter en annen mann enn sin egen...

Det som irriterer meg er den hykleriske stemningen. Og siden dette er noe som egentlig ikke behøver ha innvirkning på livet mitt, så har jeg tenkt til å bare fjerne meg i perioder. De anonyme bryr meg midt i høyre hjørne.

Skrevet

Meesah; "midt i høyre hjørne"...hahaha! den må jeg huske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...