4barns mor Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Sønnen min har vært i Mexico på ferie i 3 uker og er så solbrent i ansiktet at det har dannet seg sår, han har tydlig en infeksjon i øret også, for det virker hovent og det gjør vondt når jeg tar på det. Han skal på hørselkontroll på sykehuset i morgen, kanskje jeg kan høre med legen om hva jeg skal gjøre med sårene hans? Noen med erfaring eller tips til hva vi kan smøre på?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Det såret du snakker om i ansiktet på sønnen din, er forbrenning. Ta han med til legen, rådfør deg med han. Sønnen din må ihvertfall få en type behandling for sårene, da de er alvorlige. Er såret stort?
4barns mor Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 Har ikke det her. Jeg får høre med legen i morgen. Men det er tydelig at han ikke har blitt smurt godt nok disse tre ukene. Uff, vondt er det også. Takk.
4barns mor Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 Skal høre med legen på sykehuset i morgen hva vi skal gjøre. Det har kommet skorper på de fleste, tror ikke de væsker. Men stakkars, det gjør vondt..
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 ok,for hvis det skulle begynne å væske, så "renser" du det forsiktig med pyrisept og har så du på et sterilt kompress. Viktig at det ikke dannes infekjson. La være å smøre på så mye du, når du alikevel skal til lege i morgen og sårene er nesten grodd.
4barns mor Skrevet 5. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2007 Har ikke smurt med noenting. Venter å hører på hva legen sier angående det og det med øret hans.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 lykke til i morgen! bare smør han godt med faktor de dagene han skal være ute..
4barns mor Skrevet 5. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2007 Takk for det. ) Gjett om jeg skal. Uff, synes så synd på han.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Ja det synes jeg også. De er kjempe vonde de sårene!
4barns mor Skrevet 5. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. august 2007 Tror ikke de har passet godt på med smøring, men men. Skjedd er skjedd, må bare gjøre det beste ut av det nå.
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 uff, jeg veit hvordan han har det.. Har hatt forbrenning på begge kinnene selv pga sola, og det er grusomt vondt, men det går over.. Og jeg fikk heller ikke arr av det Aloe Vera kan lindre det litt, og det er også antibakterielt hvis jeg ikke husker feil.. Men ikke bruk det mer enn max 2 dager.. Etter det begynner det faktisk å tørke ut huden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå