Gå til innhold

noen som har opplevd dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg er nå 7 uker på vei. hadde en blødning på onsdag kveld, fredags kveld og i går kveld og i kveld. er det noen som har opplevd dette? er redd for at jeg kommer til å miste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde dette da jeg var gravid og mistet desverre. MEN venninna mi blødde i hele svangerskapet og hun har en frisk gutt i dag. Råder deg til å ta en tur til legen. Greit å få det sjekket. Håper alt er bare bra. Det trenger ikke være noe farlig.

Skrevet

har pratet med legvakta, men de sier at det ikke er noe visst å sjekke er for tidlig. er ikke noe ålreit dette

Skrevet

For noen idioter.. Når mente de du kunne komme da? Jeg mener å ha lest at de kan se hjertelyd med innvendig UL fra uke 7, eller 8.

Skrevet

må vente til uke 12. så jeg kunne ringe spesiallisten å få en ul i morra. men han mente det ikke var noe visst, alt for tidlig

Skrevet

Må du vell ikke! Krev innvendig ul da! dårlig gjort av de å ikke tilby det :(

Skrevet

Jeg begynte å blø litt når jeg var litt ove 9 uker på vei. Gikk til min lege som tok utvendig UL, men kunne ikke se noen ting p.g.a. at tarmen lå foran den lille. Hun sendte meg til sykehuset så jeg fikk innvendig UL. Der så de at det lille hjertet hadde skuttet å slå og jeg ble sendt til utskrapning. Mener du skal ha hjelp før uke 12 ja. Ikke gi deg du. Kanskje det er flere her inne som har erfaringer med dette??

Skrevet

uff blir lei meg nå

Skrevet

Første gang jeg var gravid hadde jeg masse småblødninger i første trimester.Holdte på å bli helt nervevrak, for jeg følte at ingen kunne fortelle meg at det ikke trenger å bety noe som helst.

(Jenta mi er 6 år nå).

Lykke til!!!

Klem.

Skrevet

Skjønner godt at du blir lei deg, men tenk på venninna mi. Der gikk det helt fint med blødninger. Det trenger ikke være noe galt.

Jeg ville ringt legen igjen i morgen og sakt at jeg blødde mere. Da må de bare ta deg inn til en sjekk. Det skulle en tro de var pliktige til.

Vil gjerne høre hvordan det går med deg videre.

Skrevet

takk for hjelpen

Skrevet

Lykke til da.

Det går nok helt fint skal du se.

Skrevet

jeg er skikkelig kvalm da

Skrevet

da har jeg vært hos gynokolog

Skrevet

Unnskyld at jeg spør. Men hvordan gikk det da? Fikk du vite noe mer?

Skrevet

Som oftes opplever jeg legevakta gjør lite om det ikke er kraftige smerter eller mye blod. Har opplevd blødninger i 2 av svangerskapa den ene gikk det veldig bra å i den siste gikk det dårlig. Men hvordan gikk det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...