Solskinnsdag Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 ... at nå har det jammen meg blitt rimelig ille her inne... de oppegående mødrene som virkelig trengs her inne forsvinner jo pga. en gjeng med drittunger som absolutt ikke har noe her inne å gjøre... Jeg er ikke av de som poster så mangen innlegg her inne, men jeg leser mangen, og får masse hjelp til "småting" som en lurer på når en er førstegangsmor. Synest det er skikkelig ille at det skal gå sånn med et forum som egentlig skal være kjekt for oss småbarnsforeldre å gå innpå. I dag sa Northernligths stopp, og flere kommer nok sikkert veldig sannsynlig til å følge etter... håper dere oppegående mødre der ute kan sende meg en pm om hvor dere nå har tenkt å "gå" på nettet, jeg trenger en side hvor jeg kan "snakke" med andre mødre om ting og tang om mammalivet på. :-) Og hvor ble det forresten av hun som kalte seg "chanzei" (tror jeg det var...) på BIM for noen mnd. siden? Synest hun postet en masse bra innlegg som jeg satte pris på vertfall. :-) Vet det var noe styr og mobbing av henne innpå BIM på slutten der, men håpet liksom på at hun kanskje kom innpå her jeg da. :-) Nei, hvor blir moderatorene av på denne siden?? Få bort anonymknappen, så blir dette forhåpentligvis en side for oppegående småbarnsforeldre igjen. :-)
PopUp Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Signert!! Om jeg husker rett, har Chanzei byttet nick; Pølsa og tjompen ;o)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 enig med deg! synes det er på tide at denne siden krever profil som blir godkjent av moderator, ingen anonym knapp OG en aktiv moderator. for her er det ikke koslig om dagen!
blond Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Det har alltid vært slik at noen kommer og noen går. Og så kommer de gamle ruslende tilbake etter en stund fordi de tross alt savner dib av en eller annen grunn. Det er da mange her som gir råd, ikke se deg blind på nick.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 veeeeldig enig med deg !! er like før jeg slutter her selv for å si det sånn..
Gjest -<<- Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Det er jo ingen anonymknapp på skravlesiden? At folk liker å selvplages ved å titte innom krangle- og reagere på ting som skrives der, er da vitterligen opp til dem selv. Moderator må selvsagt moderere så mye vedkommende lyster, og er pliktig til å passe redaktøransvaret sitt, men anonym kan man da fint være her uten en anonymknapp.
Solskinnsdag Skrevet 5. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2007 Jeg ser jo fortsatt mangen gode tråder her inne, det er ikke det, men synest bare det er så ille at det skal være sånn innpå her, det er jo ikke det som er poenget med DIB. Har ikke tenkt å slutte å lese innlegg innpå her jeg, håper bare på at moderatorene tar styringen tilbake innpå her så det blir et skikkelig småbarnsforum igjen. :-) Fortsatt mye bra innpå her altså. :-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Haallloooo...Jeg er her jeg! =D Chanzei altså... Bytta nick for en stund siden jeg serru
mayaya Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 at moderator kunne svingt sin formanende finger over siden, er nok ingen uenig i ...
olla Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Enig med deg!! Jeg liker heller ikke den anonym-knappen, men forstår jo det om en lurer på noe veldig privat og intimt og folk kjenner en igjen. Men har northernlight sagt stopp??? Det har jeg ikke fått med meg, hva skjedde? Har ikke vært her inne i dag og i gar. Sukk, nei, northernlight likte jeg jo sånn....nå ble jeg lei!!!!
fleXibel Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Er enig.. men er også enig med ei her om å ikke se deg blind på nick.. mange som gjør det.. Ikke alltid det er ille her..synes det er i perioder jeg.. Men må også si noe jeg har lagt merke til før og det er at hver gang, og da mener jeg hver gang det er ille her inne, blir det laget ørten tråder om at nå må vi jenter skjerpe oss og få opp igjen stemningen og ignorere de negative...og selvfølgelig signerer 90% av de inne her.... men så går det ca 5min (for å sette det på spissen) så er det på igjen...
Solskinnsdag Skrevet 5. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. august 2007 Jeg mener anonymknappen generelt innpå forumene her. Selvfølgelig er det egentlig bra at det er en anonymknapp her, er jo ikke alltid at man vil "vise" hvem man er i enkelte innlegg (les: feks. et innlegg om at man er gravid igjen, og ikke vil røpe helt hvem man er enda, bare for å sette et lite eks. på hva jeg mener anonymknappen kan brukes til.) , men å bruke anonymknappen for å gjemme seg bak utrolig usmaklige innlegg om andre personer her innpå synest jeg er trist. Jeg bruker forøvrig aldri å være innpå kranglesiden, føler ikke noe behov for det, men forstod ut av innlegget til Northernligths her før i kveld at det er der det foregår endel usmakelig drittslenging om enkelte personer innpå her. Håper dere skjønner hva jeg mener, vil bare ha en skikkelig side hvor vi småbarnsforeldre kan skravle ivei om ting og tang vi lurer på. :-)
blond Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Grunnen til det er at de slike tråder er ment for ikke bryr seg om å være koselige og veloppdragen her inne. Hvorfor skal alle være koselige og hyggelige til enhver tid??
Solskinnsdag Skrevet 5. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2007 Heia! Regner ikke med at du vet hvem jeg er, men leste maaangen av innleggene dine på BIM når jeg var der, er førstegangsmamma jeg også, og mye av det du skreiv om hjalp meg underveis i svangerskapet vertfall! :-) Kjekt at du er innpå her da! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 Helt enig!! Det aller beste hadde vært om det kun var HI som kunne være anonym på innlegg. Ingen av svarerne. Da kan man fremdeles stille "pinlige" eller private spørsmål, og samtidig slippe en del av trakaseringen og frekke svar fra anonyme. Og selvsagt hadde det også hjulpet om det var en moderator her inne som faktisk var her.
Solskinnsdag Skrevet 5. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. august 2007 Er forskjell på å ikke være i "koselig og hyggelig" stemning og å være direkte ufin mot andre mennesker...
FuriLaks Skrevet 5. august 2007 #20 Skrevet 5. august 2007 Det er mulig det er mye dritt her inne, men er det bare jeg som ikke helt skjønner at folk gidder å bry seg så innmari og ta seg nær av folk de ikke kjenner? Nå har jeg enda til gode å bli utskjelt og mislikt her inne, men jeg tror ikke jeg hadde tatt det så tungt. Skjønner at folk er veldig følsomme, det er jeg også, men det er internett...? Har ikke merka så mye til den dårlige stemninga heller, er det noe dritt så skummer jeg bare over det og leser noe annet... Jeg forsvarer på ingen måte de anonyme feigingene som må lage sur stemning altså!
Solskinnsdag Skrevet 5. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 5. august 2007 Jeg har ikke opplevd å bli slengt dritt i innpå her selv (ikke som jeg selv har fått med meg vertfall), men er jo på sett og vis enig med deg da, det er jo "bare" på internett dette her. Men synest folk kan vise litt folkeskikk selvom jeg da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå