Monajenten Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 E så drittlei av å ha det sånn....begynner å grine av den minste motgang, og klarer ikke ta igjen. Før prellet sånne ting bare av meg, men nå er jeg jo den forbanna sippeungen! Det er fryktelig slitsomt, griner for alt og står der som en idiot. Har lyst å gi faen og bli den gode gamle tøffingen som jeg var. Grrrr.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 griner du fordi brann tapte nå, monajenta? *trøsteklem da*
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Uff da... Det hørtes ikke noe all right ut... Har du noen du kan prate med da? Kanskje du trenger å få prata litt med noen, å få ting ut...
1881 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Deprimert?? Kanskje bestille deg time til legen og få hjelp derifra? Nei livet er ikke lett, har selv slitt med depresjon så vet hva det vil si. Forresten, noen ganger så trenger man og grine, det er faktisk ganske sunt også skal man tro det som står i ukeblad osv.. Klem...
Monajenten Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 Hehe nei, ventet på den;) Men faktisk ikke...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 man kan jo ikke være glad og lykkelig hele tiden. i allefall godt å få det ut. bruker å ha det slik av og til.. har du ikke ei god vennine du kan tute ørene full til?
Ett_øyelokk.... Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Der er jeg akuratt lik. Har kommet meg litt spes ang følelser. Jeg klarte ikke å si hva jeg følte eller mente til min mann. Uten å måtte snakke på soverommet når vi hadde lagt oss, for da så han ikke at jeg grein. Men har blitt mye bedre med årene. Jeg har ikke vært en person som tar igjen. Jeg tar det til meg og bærer på det helt til begeret er fult. Slitsom det også skal jeg si deg.
Monajenten Skrevet 5. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2007 Nei det er ikke noe kult, det er helt forferdelig. Har mye å tenke på, mye som ligger og gnager inni meg, og i dag toppet det seg. Er så sliten og lei, føler ikke at det hjelper å grine heller, det er det verste. Satt nettopp og gråt i omtrent en time, men nå er jeg bare kvalm og dårlig, vondt i halsen og har en stor klump inni meg. Dritt altså..
Monajenten Skrevet 5. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2007 Ja, det er sånn jeg er blitt også. Bærer på det til det blir for mye, og så eksploderer jeg av tårer. Ang. følelser er jeg litt motsatt. Er VELDIG følsom og skulle ønske det ikke var så voldsomt. Pleide å være en tøffing som alle beskrev som gladjenten som alltid smilte og var i godt humør. Nå vil vel alle si at jeg er stille og sippete...
blond Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Den gode gamle tøffingen hadde kanskje ikke så god kontakt med følelsene sine?
Monajenten Skrevet 5. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2007 Jo....jeg hadde i grunnen det, men ikke i så stor grad som nå. Har alltid vært flink å uttrykke følelser egentlig, men nå er det helt ekstremt, i tillegg til all denne sippingen.
Monajenten Skrevet 5. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. august 2007 Hehe..tviler på det, har i grunnen aldri blitt verre når jeg har vært gravid. Og så har jeg spiral, som om jeg er gravid skal jeg saksøke noen:-/
manonym Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Må huske på at det ikke er sikkert alle hormoner er på plass igjen etter forrige fødsel=) Det jeg pleier å skylde på når jeg blir sippete;)
blond Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Kanskje det er et mødresymptom, at du er slik fordi du er blitt mor.
Monajenten Skrevet 5. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2007 Kanskje det, men jeg vil ikke ha det sånn. Vil ikke begynne å grine bare av at noen misforstår meg f.eks. :-(
snuppi min Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 hehe, bare kjente igjen meg fra den gang jeg var gravid. Gråt av absolut alt - værste var vel den gang jeg grein fordi jeg ikke orket brødskiven min ) Du skal se det blir nok bedre etterhvert, men det er et faktum at man blir mer mottakelig etter å ha fått barn. Hvertfall om man ser ting om barn på TV eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå