Gå til innhold

Mage?


Glam

Anbefalte innlegg

Jeg er i slutten av 6 uke og har begynte og få mage alt.Dette er 4 gangen jeg er gravid,men har bare et svangerskap som har gått bra..

Derfor aksl vi holde det hemmlig til jeg har vært på ultralyd nr 2 nå den 22aug.Da har jeg mere sikkre svar.Det er ikke lett og holde det skjult når magen vokser og faktisk begynner å bli synlig.

Er det noe andre her også som har fått mage alt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det eneste er at jeg har lagt på meg litt på magen og er "oppblåst" For det er ikke mulig at et forster på under en centimeter kan synes utenfra..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man blir som regel oppblåst i magen ja. Å dette er jo normalt.

Kan jo hende du ser det mer enn andre fordi du så gjerne vil vere gravid:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage allerede i uke 4! Har begyn med mammabukser nå. Har en solid kul der ja:) Må føye til at jeg har en sønn på 6 mnd. da så det kan jo være grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også fått mage!! Har lagt på meg et par kilo i sommer, men har fått en tydelig kul på magen. Vet at det ikke er selve fosteret som er grunn til kulen, men kan det være andre svangerskapsfaktorer som gjør at man faktisk får mage i 2. mnd? Er gravid med nr 3 og har ikke trent opp magemusklene etter de andre svangerskapene. Har derfor en naturlig kul på magen, men nå har den blitt mye større! Begynte med mammabukse i uke 10 med førstemann og uke 9 med andremann, og er derfor vant til å få mage tidlig. Har vokst mye de 6 første månedene for så å ikke vokse så veldig på slutten. Men uke 6/7 synes jeg er veldig tidlig! Vanskelig å holde hemmelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmoren strekker seg lettere når man har gått gravid før vel? Det er jo ikke bare det lille nurket av et foster som er der, det er jo hele livmoren som vokser utenpå i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har vel det. Har ikke ropt noe særlig ut om det til noen, men buksene taler sin egen sak. Nå er det svangerskap tre, og livmoren er jo utvidet fra før. Så det er jo ikke forsteret som sådan som er noe større, men det utvider seg bare raskere der inne. Det er litt sumt egentlig, for skulle gjerne ha gått i egne bukser lenge. Startet med mammabukser i uke 9 med nr.2, så vi får se om det holder fram til da i alle fall nå også. Å bare gå i joggebukser er jo ikke så morsomt det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i 5. uke, og har ikke gravidmage. Men er utrolig oppblåst på ettermiddagen og kvelden, så det er en skikkelig kul der. Dette er 2. svangerskapet mitt, og siden jeg fikk tilbake mensen etter forrige fødsel, har jeg alltid hatt skikkelig oppblåst mage rundt mensen. Men nå har den jo blitt der siden mensen ikke har kommet. Mamma hadde også veldig stor mage med nr. 2 og 3, hun fikk tidlig UL med siste fordi de trodde det var tvillinger (noe det ikke var).

 

Tror ikke livmoren er synlig enda, selv om den er større enn forrige gang. Men det at vi er oppblåste er jo et graviditetstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...