rødhette* Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 diecuts er figurer du stanser ut med dies, med stanseverktøy ala quickutz og cuttlebug. Noen av de figurerene jeg har brukt i kortene mine på bloggen min, f.eks. sommerfuglene, er diecuts.
mayaya Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 "diecuts er figurer du stanser ut med dies, med stanseverktøy ala quickutz og cuttlebug"....*fnis*... ja, men da skjønner jeg jo :-p
Trollet73 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Det er små papirfigurer som ofte brukes til å lime inn i album eller på kort. De er veldig fine, og man kan få nesten alle slags figurer. Mest populært er bokstaver, blomster, sommerfugler og diverse dyr.
rødhette* Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 mayaya, Trolltussa73 er flinkere å forklare enn meg Tenkte du kanskje skjønte hva jeg mente, siden du har sett bloggen min
mayaya Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 hvis jeg legger godviljen til, så skjønte jeg det, jeg syntes bare du hadde så finurlig svar :-D
mayaya Skrevet 6. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2007 Jeg? Nehei. Vurderer nesten å begynne med no hobbygreier jeg. Vet bare ikke hva :-p
Trollet73 Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Scrapbooking og kortlaging er ihvertfall veldig moro, og man gleder andre i tillegg til å drive med noe man liker Anbefales!!!
rødhette* Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Den skriver jeg under på Dessuten er det en enkel hobby - for man kan lage så enkelt eller avansert man selv ønsker. Selv har jeg laget kort i mange år, men utvikler meg stadig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå