Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

diecuts er figurer du stanser ut med dies, med stanseverktøy ala quickutz og cuttlebug. Noen av de figurerene jeg har brukt i kortene mine på bloggen min, f.eks. sommerfuglene, er diecuts.

Skrevet

"diecuts er figurer du stanser ut med dies, med stanseverktøy ala quickutz og cuttlebug"....*fnis*... ja, men da skjønner jeg jo :-p

Skrevet

Det er små papirfigurer som ofte brukes til å lime inn i album eller på kort. De er veldig fine, og man kan få nesten alle slags figurer. Mest populært er bokstaver, blomster, sommerfugler og diverse dyr.

Skrevet

mayaya, Trolltussa73 er flinkere å forklare enn meg :) Tenkte du kanskje skjønte hva jeg mente, siden du har sett bloggen min :)

Skrevet

hvis jeg legger godviljen til, så skjønte jeg det, jeg syntes bare du hadde så finurlig svar :-D

Skrevet

Du bare liker å kverulere du. Pft

Skrevet

Jeg? Nehei.

Vurderer nesten å begynne med no hobbygreier jeg. Vet bare ikke hva :-p

Skrevet

Scrapbooking og kortlaging er ihvertfall veldig moro, og man gleder andre i tillegg til å drive med noe man liker :)

Anbefales!!!

Skrevet

Den skriver jeg under på :)

Dessuten er det en enkel hobby - for man kan lage så enkelt eller avansert man selv ønsker. Selv har jeg laget kort i mange år, men utvikler meg stadig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...