mølle Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Så lenger ned om hvordan en kan fortelle mannen at en er grevid? Vet ikke mennene at dere skal ta en test da? Det syns jeg virker veldig rart...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Begge gangene vi fikk vite det var det sambo som kjøpte testene.
Tommage♀♂ Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Ja, ikke sant? Men om de prøver å bli gravide er det jo hyggelig å kunne overraske mannen da=) Men selv hr jeg fortalet det hver gang jeg tror jeg er gravid, og han får vite resultatet med en gang etterpå
Mille** Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 De to gangene jeg har tatt test har mannen min sittet kjempespent å ventet. )
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Nei, ikke min. Gidder ikke å fortelle han om det hver gang, for det hadde blitt mange! Han vet alltid når jeg er på overtid, men ikke når jeg tester.
mamman til to prinsesser Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Mannen min visste om det begge gangene, men synes det høres veldig koslig ut å overraske dem jeg da :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Min mann visste jeg kom til å ta test den gangen jeg fikk positivt med snuppa, men jeg kunne jo fortalt resultatet på den måten jeg ville, han var på jobb likevel, og akkurat DA hadde han litt kalde føtter selv om det var planlagt. Og sånn blir det nok neste gang også (minus det med kalde føtter, hehe). Nå har vi prøvd såpass lenge, at det er ikke noe "wow" over å skulle ta en graviditetstest, for i halvannet år nå har de vært negative. Dermed ville det kanskje vært ekstra gøy å gjøre det litt spesielt.
mølle Skrevet 5. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2007 Jeg syns også det høres veldig koselig ut å overraske. men syns bare det er litt rart at noen ikke vet at motparten mistenker å være gravid...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Nei, det visste han da virkelig ikke! Hvorfor skulle han vite det på forhånd? Jeg proklamerte ikke akkurat det på forhånd, at nå går jeg og tar en graviditetstest! Han fikk jo vite det etterpå, når jeg ba ham gå på badet og se på vasken (hadde lagt testen der, da).
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Selvfølgelig visste han at vi skulle teste :-) Han kjøpte testen når vi var noen dager over IKM. Jeg tisset på engangsglass og han utførte testen :-) Da får liksom han være med litt mer også!! Og gjett om det var en stolt kar som sto med en pinne med konas tiss på med blått kryss!! Blir vel samme fordelingen av "arbeidsoppgaver" neste gang tenker jeg :-)
mølle Skrevet 5. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2007 Da forstår jeg det veldig godt. Lykke til Yaddaline...
mamman til to prinsesser Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 ja det er sant. Jeg hadde aldri klart å skjule for han at jeg mistenkte det og han spurte jo stadig vekk når det nærmet seg mens om jeg hadde fått den, kjente noe osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå