Gå til innhold

Noen som nyser her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere det????

tror det er 7mnd siden sist jeg nøs (ikke at jeg husker det)

Men DENNE kommer jeg til å huske lenge!!!!

AUAUAU, siste gang jeg nyser... Dette har ikke mine ribbein godt av i hvertfall!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda jeg nyser og JA det er vondt!

jeg er så allergisk for tia at..

men jeg får strekk (eller noe som kjennes likedan ut iallefall) i ene sisen "under" magen, alt ettersom hvilken vei jeg vrir meg til!

men det er faktisk så vondt at jeg gruer meg hver gang jeg kjenner en på vei.. hehe=) jaja, rier neste=)

Skrevet

huff, var helt forferdelig...

Får håpe riene er det neste som kommer;)

Skrevet

jeg nyser,, nå og da

det er ikke noe godt og i tillegg så klarte jeg i går å skvette en dråpe i trusa under en monsternys.. det var flaut (selv om jeg var alene hjemme)

gleeder meg til å bli ferdig m graviditeten - syns ikke det er mye som er sjarmerende ved meg nå.

pust og pes, vagging, slowmotion, tykke legger, svangeerskaps flekker i ansiktet... etc etc

Skrevet

Ja, nyser enormt, og gruer meg fælt til tiden etter ks. Er kjempeallergisk, har voldsomme nysetokter med svært kraftige nys, særlig om morgenen når luftvegene tydeligvis skal rense opp i systemet etter nattas mulm og mørke. Tror dette blir noe av det mest smertefulle ved tida etter ks. Husker ennå hvor smertefullt jeg syns det var å hoste eller le etter mine to forrige vaginale fødsler, men det tror jeg blir ingenting mot de kraftige nysetoktene jeg har nå. Den gang hadde jeg ennå ikke utviklet den voldsomme allergien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...