Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Har ikke visst omjeg turte å stå frem med mine evner men siden Martha nå har stått frem så kan vel jeg også gjøre det! jeg lurer på om det er flere som ser engler og har synske evner. Skal vi dele erfaringer og tips?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 hvis dette ikke er seriøst syns jeg det er dårlig gjort å gjøre narr av noen pga livssyn og tro. noen ting spøker man bare ikke med.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Hahaha...Kongefamilien i norge er en skam...En eks narkis til kommende dronning,en hallik som er gift med martha,og ikke nok med det,nå ser hun syner,engler... Skam....
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Hm.. Sammenheng med knarkingen og disse "synene" mon tro?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Fikk vel en "smak" av mannen sin da. Moahaha
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Hva skal hun gjøre da, Martha stakkars, ingen av de i den familien har vel noe særlig til utdannelse. Hadde de ikke vært kongelige hadde de gått på sosialen hele gjengen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 HALLO..... Jeg selv har nok ikke noen særlig utdannelse...bare ett år på høyskole... Men jeg tjener nå 3 mill i året....Trenger ikke være blåst i huet bare fordi en ikke har en bra utdannelse. Men så synes jeg at kongehuset i Norge blir bare mer og mer latterlig.... Det er ikke lenger noe stas med dem....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 hehehe,du røyker så mye gress at du innbiller deg 3 millioner... hehehe..er du kongelig tro? det går an å være intelligent og ikke ha utdannelse,men det virker ikke som du har noe i det hele tatt...Og bestem deg,tidligere skrev du 2 millioner..nå er det plutselig 3.. Hust mitt er verdt 3,7mill.men jeg går ikke rundt og skryter av det..så lenge jeg fortsatt betaler på lånet ,så er det fortsatt banken sitt.. Så røyk i vei.. Lufthode
Adriansmor med tulla Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Jeg ser engler!!! sønnen min og ul bilde av babyen min......=D
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Jeg ser rosa elefanter og smådjevler innimellom, teller det?
theafranord Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Jepp....ser en engel hver gang jeg ser i speilet.....tjihi....hi..hi..
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 kongefamilien er blitt litt spesiell ja, men er i hvertfall ikke sååå innavl lenger. trengte litt friskt blod.. og kan jo være greit at noen som faktisk vet hvordan det er å leve i norge tilhører den nå... kanskje det en dag kan bli litt forandringer, ikke at de har så mye de skulle sagt.. om martha ser engler er jo det bra for henne, finnes faktisk værre ting enn å ha et slikt livssyn? eller hadde en av sektene man ser dokumentarer om på tv bedre kanskje???? fasinerende hvordan det er greit at "vanlig kristene" kan prate med engler, men ikke martha??
Gjest Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 HI her, for å rydde opp i eventuelle misforståelser så var dette ett tulleinnlegg,bryr meg lite om hva Martha gjør,hensikten med innlegget var bare å skape litt diskusjon/rabalder. Ikke ment som mobbeinnlegg hvis det var noen som tok det seriøst dette innlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå