Tommage♀♂ Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hei! Jeg har reinnstallert pc'en, og etter det har jeg en rar msn-utgave som jeg ikke vet hva feiler. Noen ganger klarer jeg å logge inn, andre ganger ikke=(
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 hmmmm... eg bare leste litt du hadde svart på navnedebatten eg starta for lenge siden... viste du kje at eg hadde ny spire?? trodde eg hadde sagt det... har dåkk flytta nå?
Tommage♀♂ Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Visste ikkje at du hadde nye spira før eg leste den tråen nei! Men eg va uten nett i 2 mnd når me flytta, sikkert derfor... Helvettes Telenor, hehe;) Me har flytta ja, har eg ikkje snakkt me deg siden d? Flytta i februar! Har kjuppt hus og nå, får øveta d i September. Glede meg, e drittleie av denna bedrite leiligheten. Kati e termin da? Ultralyd i mårå?
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2007 nei eg har kje snakt me deg på SKAAAAAAAAM lenge..... termin e på 31.12 ultralydsen e på onsdag.. GLEDE meg... kos går d me mini???? vokse an???
Tommage♀♂ Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Hei, beklage, litt trøtte i går... Ann Theodor vokse vettu, bruge str 68/74 allerede. Off, tiå går alt for fort! Kjekke termin da, ska se du får ein nyttårsbaby! Lykke t på ultralyd=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå