Gå til innhold

Noen som vet.??.. Ang betaling av barnehage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår begynner i barnehage i august. Kommunal barnehage. Barnehageåret starter egentlig 15 aug. men jeg har sagt at det er ok for oss å vente enda en uke med tilvenning. Barnehagen ønsket ikke at alle de nye skulle ha tilvenning samtidig, og siden jeg både har fleksibel jobb og fleksibel barnepass så sa jeg meg villig til å vente... Regner med å begynne innkjøringen i løpet av uke 34 (fra 20 august og utover)

Det jeg lurer på er om man alikevel betaler for hele august?? Blir jo ikke mange dagene der i august, men det går kanskje fra 15 -15 eller noe??

Kanskje noen med erfaring her som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

datteren vår fikk plass fra 20 august..og vi fikk regningen som da var på 800 kr.. så vi betaler for de dagene hun går der

Skrevet

DA VI HADDE TILVENNING I DEN FØRSTE BARNEHAGEN VAR DEN UKA GRATIS. NÅ SKAL VI BYTTE. VET IKKE HVORDAN DET ER DER. men hele mnd skal du ihvertfall ikke betale for. betaling er vanligvis den 1. i hver mnd

Skrevet

gutten min begynner også den 20aug,fikk regning på full mnd for aug....

Skrevet

Jeg frykter at du nå betale for de dagene snuppa de ikke er i barnehagen. Ring å snakk med de i kommunen.

Her i kommunene starter barnehageåret den 1 aug. Siden vi ikke har hatt noen til å passe snuppa siden siste dag i juni var jeg veldig klar på å komme med henne den 1 aug. Men nei da, vi kunne ikke komme før den 6 aug. pga bl.a ferieavvikling. Nå har regninga på 2555 for hele mnd ramla i postkassa. Så i morgen den dag skal jeg ringe til kommunen å gi beskjed om at jeg ikke kommer til å betale for hele mnd, siden de ikke kan ta imot henne før den 6 august. Selv om det ikke er snakk om annet en småpenger, så mener jeg av prinsipp at jeg ikke skal betale for noe jeg ikke har fått.

Skrevet

kansje eg bør ringe barnehagen å spørre om det e rett at eg ska betale for heile mnd,når han beg den 20.ka synst dåkke? må jo betale dagmamma nå frem til den 20 og

Skrevet

enig med bente69. se mitt innlegg om å betale for en plass vi ikke kommer til å bruke da vi har sagt den opp for snart to mn siden med neida. Faktura er kommet den for hele august. Og jenta mi har ikke gått der heller,og en annen har sikkert fått tilbudet om plassen. Da det ikke er full bh.dekning i bergeb heller.

Skrevet

hehe... ja det er noe med prinsippet.... og jeg blir ikke overrasket om man må betale for hele mnd....

Nå er det jo allerede et faktum at kommunene kan ta seg betalt for tjenester de IKKE yter.... vi har f.eks betalt feieavgift for 3 år uten å ha sett snurten av en feier... Skyldte på at det var så mye for han å rekke over, og at han som nyansatt hadde sååå mye å sette seg inn i .... men avslag på regninga....naiiii....hehehe... Lurer på om jeg skal prøve meg på noen slike regninger fra bedriften jeg jobber i også...tror vi ville ha slitt litt da.... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...