Gå til innhold

Flere med masse kynnere?


beatek-t

Anbefalte innlegg

Har masse kynnere gjennom hele døgnet... Håper ikke det betyr at fødselen nærmer seg...Skal ha KS 16/8...

 

Klæm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 29. august og har MASSE kynnere.. Men har hatt d lenge nå.. De har begynt å ta litt i ryggen nå, så jeg lurer på om ting begynner å dra seg til (dette er nr. 3).. Jeg har hatt kynnere siden før uke 20 denne gangen, så d trenger ikke å bety at d er fødsel på gang for deg! Bare hold deg unna sex frem til KS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.....har de nesten konstant,ikke lange mellomrommene. Men de er ikke så vonde at jeg er sikker på at noe er på gang,ikke alltid like regelmessige. Kanskje bare kraftig modning på gang, er 37 uker imorra. Dette er vår andre,men måtte ta førstemann med h.snitt 4 uker før, så nå er jeg helt grønn på dette fødselsområdet... men er veldig klar for at han snart kommer, vi er veldig spente her i heimen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og masse kynnere, var på overvåkning natt til i går og sitter nå her med 2 cm åpning. Har termin om 3 uker, men ser ut for at også tredjemann kommer før tiden selv om en ennå kan gå rundt ei stund med 2 cm åpning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kraftige kynnere i ett sett. Men de går ikke over i rier, uheldigvis. Er to dager på overtid..¨

 

For noen dager siden hadde jeg kynnere, noen vonde andre ikke, men ca 15 min mellomrom. Varte i 22 timer. Da begynte jeg å bli sliten kan man si. Men så stoppa det opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...