Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 jeg har ikke fått mensen enda... vet at den jkan bli helt borte når man går på cerazette.. vil det si,kommer den aldri igjen så lenge jeg går på dem?? har gått på dem i snart 3 mnd.. har ikke fått mensen etter fødsel.
INGRID-17/2 Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Da mamma har hatt blodpropp så testet jeg meg. Fant ut at jeg har arvelig tendens til å få det, derfor får jeg ikke lov til å bruke østrogen preparater. Cerazette er uten, derfor gikk jeg over til det. Brukte de i rundt 1 1/2 år før vi bestemte oss for å prøve og bli gravide. Hadde ikke mensen hele den perioden. Nå 6 mnd etter fødsel har jeg ikke fått mensen tilbake. Begynte på Cerazette pillene rundt 2 mnd etter fødsel.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 oi...føler det er så unormalt å ikke ha mensen liksom...føler meg ikke trygg i det hele tatt....ikke på de p pillene heller..aner ikke hvorfor..
hostogharkheledagenlang Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 hei jeg gikk på cerazette i nesten 7 mnd jeg før mensen kom tilbake, så bare nyt tiden uten du.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Er det lenge siden du fødte da? Kan jo ta tid før man begynner å få mensen etter fødsel. Og så har man ikke egløsning på de pillene og da er det ikke usunt å ikke blø, selv om det føles uvant. Jeg hadde vært sjeleglad for å slippe det:(
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 ja vet jeg burde nyte det..men jeg vil liksom ha mensen jeg da.. HEHE....
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 he he, du kan få litt av mitt 8dagers-fossefall-eventyr:)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 er 4 mnd siden.. føler liksom kroppen ikke får "spylt" ut ting..hehhe.. syns det er betryggende med mensen også...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Mange som ikke får mensen så tidlig etter fødsel, særlig om de ammer. Ta det med ro, kanskje du ikke skulle hatt enda uansett!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 HAHAHH fossefall eventyr.. ler meg ihjel haaha.. genialt.. ja jeg får heller bare nyte det da.. hehe...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Ikke så morsomt for meg da:( Håpa det skulle gi seg litt etter et barn, men neida, er mer virker det som. Og tåler ingen pilller eller andre hormoner som kunne ha redusert det heller. Får leve blodfattig jeg. Bare NYT det er jo min anbefaling ja. Skjønte du ja. he he
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 Jeg fikk min 2 uker etter jeg startet med pillene... Men blør nesten ingenting då!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå