Gå til innhold

I morra starter en ny epoke i livet mitt :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste stopp før aldersheimen!!! Nå skal jeg faen meg ikke flytte en meter før jeg skal på sjukeheimen når jeg har kommet meg i orden i "nyhuset"! BASTA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg så vanvittig godt. Jeg skal heller ikke flytte mer. Om gubben blir lei får han dra, jeg orker ikke pakke en gang til.

Skrevet

grattis med ny kåk da:) Jeg skal heller aldri flytte......ikke før overformynderiet bærer meg ut når jeg er 101 eller får meg hvitt hus med blomster på taket.... tenker med gru på hvis vi skulle flyttet herfra. alt som skulle vært pakket og ryddet i....... loftet er jo fullt....

Skrevet

Er så luta lei av flytting jeg nå, så denne gang tar jeg kun med personlige ting og noen få¨møbler som vi hadde til overs..noen klær og leker..resten er i det andre huset som vi skal bruke som fritidsbolig...resten har vi kjøpt nytt/ skal kjøpe nytt. Minimalt med pakking med andre ord...veldig behagelig..men sånt har man skjelden råd til å gjøre hver gang man skal flytte.så det får bli med denne ene gangen ;)

Uansett hva som skulle skje så klarer jeg også å sittemed dette huset alene i verste tilfelle...så jeg er sikra på alle måter for mer flyttemas :-D Har familie i nærheten, venner..svigers er ikke mer enn et par timer unna..og alle er fornøyde....eller alle unntatt min bortskjemte sønn som furter litt over at han må bytte skolekrets da...men nå KAN han beholde vennene han har..og om få år skal de uansett på samme skole igjen uansett.

I morra kveld skal jeg kose meg med et glass vin mellom papp eskene! :-D

Skrevet

GRATTI'S da Ugla ;) Skikkelig koselig og godt det da. Greit dere fant ut av alt det der styre om flytt hit/dit, baby,arb,svigers OSV. ;))

KOS DERE.... =0))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...