Gå til innhold

Oktober: Nå skal vi snart ut i jobb igjen...


Nicita73

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere? Begynne snart, være hjemme lengre, eller kanskje begynt å jobbe igjen?

Jeg har ikke fått barnehageplass, ikke dagmamma heller...foreløpig. Jobben min har jeg sagt opp, skriver jobbsøknader for harde livet om dagen, må komme meg ut i jobb snart, økonomisk sett har jeg ikke råd til å være hjemme dessverre.

Det verste er tanken på å levere fra meg lillegutt, gå å tenke på om han har det bra der han er osv, snufs. Er vel flere som fføler som meg der tenker jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal begynne på samlingsbaserte studier. Gruer meg noe sinnsykt til å reise fra småen ca 1uke i mnd.. Men det var det beste alternativet for oss. 14.august er første dag i barnehagen for småen, håper det går greit. I og med at jeg skal ta samlingsbas.studie så blir jeg jo hjemme de ukene jeg ikke er på samling så vi slipper å ha han full tid i bh annet enn de ukene jeg er borte. Veldig glad for at han ikke skal gå 100% bestandig. Synes det er for tidlig og veldig glad det ordnet seg på denne måten.

Men det blir nok ikke noe særlig for meg den første tiden han er ibh tenker jeg. Tenk at det er noen andre som skal ta vare på min baby... Og tenk alt jeg kommer til å gå glipp av.. Håper virkelig at jeg får se hans første skritt osv... Huff... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på skolen om 9 dager. Fullt studie i 3 år, på sykepleien!! Sambo er også student,han har også 3 år igjen på lærerstudie. Han skal være hjemme masse med henne dette halvåret frem til desember da hun begynner i barnehage :) Blir kjekt for henne,men gruer meg allerede!! :P

 

Tenk at jeg har hatt fri et år allerede.....:o Og nå er det slutt....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg er svært heldig!

Skal gå hjemme intill videre, og er veldig glad for at jeg har muligheten til det. Kanskje ta noen kvelds-studier eller noe til høste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å jobbe 3 september, men da skal far være hjemme i 7 uker. Så begynner hun i barnehage... Tenkte å gå ned i 80% stilling, sånn at hun er litt kortere i barnehagen. Heldigvis er jo samboern min lærer, så han har muligens noen kortere dager. Han har vært hjemme siden st.hans og det har vært deilig å være to i sommer =) Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på jobb igjen 28. august, da skal pappan være hjemme i 6 uker og deretter blir det dagmamma her. Har funnet en kjempetrivelig dagmamma som skal passe to andre oktobernurk sammen med min :)

Gruer meg litt, men gleder meg også til å komme igang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal begynne på skolen 20.august. Snuppa skal være hos mormoren sin sammen med kusinen sin som er 6 mnd eldre.

Syns jeg er veldig heldig som kan sende henne til min mamma, og ikke i barnehage eller til "fremmed" dagmamma.

Selv har jeg skolefri hver fredag, langhelg med lille hver eneste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, 20 august er det jobb start:-( Både gleder og gruer meg. Heldigvis jobber jeg bare 60%, så får fortsatt tid til å være sammen med lillemann.-))

Når jeg tenker etter, så har jammen denne perm.tiden gått alt for fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå vil ikke tenke på det en gang. Koser meg sånn hjemme.'Begynner ikke før 1 nov da men det er ikke lenge til enda.

Julie skal begynne i barnehagen i midten av september da for vi betaler fra 1 august

 

Tiden har gått såååå fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...