Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke ha mensen før om 2 uker! Men blør litt nå... Er ikke mye altså.. Men litt..

Siste mens var 11 juli.. Hva skjer?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

festeblødning ?

noen har også liten blødning ved eggløsning

Skrevet

Å hjelp... festeblødning var det som slo meg og.. aldri hatt bløding ved eggløsning før da..

 

HJELP...:(

Skrevet

Du spotter ikke da? Sånne mellomblødninger mellom vanlige blødninger? Bruker du hormonell prvensjon er det ganske vanlig bivirkning.. Plagsomt, men ikke farlig.

Skrevet

Bruker ingen prevansjon.. Skal begynne på pilla i august. Mensen har vært regelmessig siden fødsel og...

Var uheldig en kveld da.. Ble litt revet med kan man si.. hehe,.. Så tok en angrepille dagen etterpå.. Dette er 1 uke siden ca..

Skrevet

Men det går an å spotte uten hormonell prevensjon også da. Eller det kan være festeblødning, ja. Du kan jo teste deg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...