Gjest Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Skal ikke ha mensen før om 2 uker! Men blør litt nå... Er ikke mye altså.. Men litt.. Siste mens var 11 juli.. Hva skjer?!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 festeblødning ? noen har også liten blødning ved eggløsning
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Å hjelp... festeblødning var det som slo meg og.. aldri hatt bløding ved eggløsning før da.. HJELP...
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Du spotter ikke da? Sånne mellomblødninger mellom vanlige blødninger? Bruker du hormonell prvensjon er det ganske vanlig bivirkning.. Plagsomt, men ikke farlig.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Bruker ingen prevansjon.. Skal begynne på pilla i august. Mensen har vært regelmessig siden fødsel og... Var uheldig en kveld da.. Ble litt revet med kan man si.. hehe,.. Så tok en angrepille dagen etterpå.. Dette er 1 uke siden ca..
meg & to små vampyrer Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Men det går an å spotte uten hormonell prevensjon også da. Eller det kan være festeblødning, ja. Du kan jo teste deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå