JPG2011 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Har time hos Gynekolog. 13 uker på vei. Skal egentlig ta en undersøkelse, siden jeg ble operert for grove celleforandringer i januar. Vi skal være 3 på jobb, j... hektisk der. Og så er vi bare 2 stk. Så det vil si at jeg må utsette legetimen. Jeg kjenner nå at jeg blir mer og mer sur, for det er da sannelig ikke mitt problem at de har gitt alle de andre som skulle vært der/kunne ha jobbet ferie samtidig? Det går ikke ann å være en på jobb der, så jeg kan bare ikke gå. Vi har vært to stykker der nesten hele sommeren, i motsetning til de tre vi egentlig bør være.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 herregud så teit gjort av jobben din... kan jo ikke drive å gi alle ferie samtidig da... mistenker at du jobber i helsevesenet? hehe... men hva hvis en skulle bli syk eller noe, hva skal de liksom gjøre da? eller hvis begge to skulle bli syk? slikt skjer jo... men sånt tenker ikke sjefer på vettu...
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Kanskje det er mulig å gå endet tidspunktet for timen, slik at du kan få det til rett før eller rett etter jobb? Forklar situasjonen din på jobb.
JPG2011 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg fikk dato for kontroll på dette for 5 mnd siden. Altså jeg skulle dit i juni. Og kom en dag for sent.... Lite flaut.... Fikk ny dato, midt i ferien, så jeg ringte uka før og endret, fordi vi skulle bort. Da ble legesekretæren ganske så sur??? Og lurte på med en streng tone om jeg ikke kunne utsette ferien i stedet.. Hun er rett og slett ubehagelig. Også har jeg fått en ny time i morgen da, uten mulighet til å avbestille før i morgen, fordi Gynekologen har sommerferie. Herregud, hun damen kommer til å bli så sur på meg i morgen. Gruer meg så jeg er kvalm til å ringe henne.
Athina' Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Du har krav på å få fri til legetimer og andre avtaler så lenge det ikke er mulighet til å ta de på kveldstid. Står i arbmiljøloven det, så du kan bare dra time, for det er sjefens problem at ferielistene er dustene lagt opp og ikke din. Arbeid skal ikke gå utover helsen og avtaler i hensyn til den!!
Athina' Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Når det gjelder koniseringen så vil de måle livmortappen/halsen for ett standard mål så må du inn igjen i uke 26 for nytt mål for å se om den har flatet seg ut noe. Men er du laserkonisert og ung så vil de ha operert deg så den ser ut som en istapp så det bruker ikke å være noe problem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå