prekæs Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jasså? Blues brothers i dag? Min filmgale mann knakk koden:) Har seff sett den sjøl mange ganger, men ikke like mange ganger som Deltagjengen.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Jepp, sjuklingen min som ser ferien sin svinne hen i feber og prikkedøden får i alle fall sett mye gromfilm! I går så vi Cannonball Run, og Desperately Seeking Susan, samt at han så noen sesonger Seinfeld... Deltagjengen har jeg ikke sett. Blues Brothers har jeg begynt på to ganger før, begge gangene på nachspiel og dermed sovna.
prekæs Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Deltagjengen er morsom og anbefales. Befriende grunn i tillegg. Måtte se den på nytt i går. Belushi i storform:)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Aha, da må den skaffes! Grunne filmer er helt strålende, jeg er dessuten max solbrent på ryggen og vil ha trøst. Idiot som jeg er tok jeg "trenger ikke smøre ryggen"-trikset på stranda, siden jeg jo skulle sitte og passe ungen i vannkanten, men så ble det ambisiøse vollgrav-prosjekter og det synes jo mor er steike gøy, så jeg satt på huk en time med ryggen mot sola. Ævva!
prekæs Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Egentlig burde jeg også vært solbrent på ryggen. Skal i bryllup til helgen og fant ut at jeg har blitt brun etter bruk av halvsokker, knebukser og "brytetrøye". Og da selvfølgelig ikke der klærna var:S
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Du får gå i det samme i bryllupet, det kunne jo skape en helt ny trend...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå