MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Gutten min blir 1 år på tirsdag. Får man kontantstøtte samme mnd de fyller året, eller begynner det mnd etter på? Hvilken dato blir den utbetalt på? Samme som barnetrygden?
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Gikk litt fort her . Men nå man "registrere" seg på noen måte, eller kommer de automatisk?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 du får kontantstøtte fra mnd etter barnet fyller ett år, men du må huske å søke om det. kommer ikke automatisk. jeg har ks rundt 28 hver mnd
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 mnd etter fylte 1 år, 27 blir den utbetalt her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå