Slettes Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 av de nyeste innleggene her om fotballkampen som går nå mellom VIF og BRANN.. Han gapte og lo og sa: er vel gubbene som ser fotball og damene som sitter med pc`n i fanget; AKKURAT som deg.. Han får sagt det gitt.. Søt han er assa.. LOVE HIM!! =o)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Sånn er det her også ;-) Han sitter i sofaen og ser.mens jeg dibber og kikker bort litt innimellom.Har sansen for VIF ;-)
blir 3 barnsmor Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 hmm, jeg er fotballjente.. og jeg ser kamp samtidig som dataen står på nett no er eg sur fordi brann ligger under .. .arrrrg
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 ser kampen og er på DIB mens kjæresten er på kamp. I morgen er det min tur. Hejja LSK!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 jeg er enga jente og ser kampen med laptoppen på fanget, er singel så her er det ingen mann som ser på tven ..
Heidi med to gutter + spire Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Her i huset er sambo på kampen, mens jeg sitter hjemme på DIB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå