Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!
nickoline og supermann Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 for første gang heier jeg også på de.........grunn. lsk lsk ..........
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Hadde aldri trodd jeg skulle heie på ENGA.........Men siden jeg også tenker kun på LSK,LSK....håper jeg dem knuser Brann:oo))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Nicoline. Vi har nøyaktig samme grunn. Jeg sitter her å jubler over VIF for første gang i mitt liv. HÆHÆ! Vil ikke at brann skal få flere poeng nu, og hater Martin Andresen mer enn hele VIF tilsammen Flaksemål mona? Ser du på samme kamp som meg?? Eller kan du bare ingen ting om fotball?? Uansett da. Hejja VIF i dag. Og LSK i morgen. Hehe.
Monajenten Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Pssss Tinkerbelle nå er du usaklig. brann e best Pass deg!!!!!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Høhø! Hater Bergen By. PS: jeg jubler litt fordi jeg får en sinsykt glad kjæreste hjem fra kampen i dag også da. *fnis*
Gjest Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 dø ikke bland inn LSK i enga linken min da! holder med ett møkka lag!!!!!!!!!! hihi
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. august 2007 #12 Skrevet 5. august 2007 ...har du traktor og ljå heier du på LSK har du øl og er gla heier du på vål`enga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DETTE SER JO FORBANNA LOVENDE UT DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OsloMor Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Å DET ER VÅLENGA, Å DET ER VÅLENGA!!!!!!!!!!!!! Sier bare 2-0 jeg, og et kvarter igjen av spilletid, hø-hø!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Jeg rusla rundt i oslo by det var så mange bønder at jeg f**n måtte spy.. akerselva stinker som f**n, horestrøket vi p***r hele dagen, vi er vål'engas tapre soldater og vi har ikke bodd i no slott, og vi p***r og p****r og raaaaaaaper, vi er enga i rødt, hvitt og blått!!! hihihi
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 Ler meg i hjel her. Sønnen vår på 7 og pappan hopper rundt med ENGA flagg og har det så morro.....MEN mamma heier jo på LSK så jeg roper det jeg da...LILLESTRØM. Da smeller det fra 7 åringen : "Mamma,er du så tøff eller vil du ha bank" Hehe....er vel best å ti still:o)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #16 Skrevet 5. august 2007 fantastisk veloppdragen 7 åring du har, all ære til han
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.....fornuftig gutt hvertfall;)))))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 Ungen min synger: olè olè olà... åhh heja fugla, kanarifugla kjempe på LSK! Og da dåner nesten hjertet mitt av stolthet. Her om dagen satt hun fornøyd på terassen og sang: har du traktor og ljå holder du med LSK.. SÅÅÅ stolt av seg selv, mens mamma nesten mista te-koppen i tastaturet på pc'n og ropte NEJ NEJ NEJ.. Kjæresten flirte godt da ja. Dumme VIF-menneske. Han kan få sine egen barn som holder med VIF og holde seg unna mitt. *knurr* Siden det har hun vært nøye på å si at traktorsangen er DUM! Han lærte henne ikke den siste biten da. Jeg synes ikke det er så stas med unger som lærer seg alle disse øl-sangene med fitte og pule i. Æsj.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #19 Skrevet 5. august 2007 enig i den siste setningen din,men ikke noe annet hehehe... nå skal vål'enga kjerke gå på fulle mugger her fremover så croft lærer seg den rette salmen ))))
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 5. august 2007 #20 Skrevet 5. august 2007 Må jo si at jeg ikke liker dette ( Om Enga vinner, går de forbi laget mitt igjen. Nå når de endelig klarte å karre seg over streken... Sukk
Bare jeg er meg :o) Skrevet 5. august 2007 #21 Skrevet 5. august 2007 *ler* Tro meg jeg har gjort alt i min makt for at den gutten skal holde med fugla....,men tapte den kampen tidlig.Hmrf!"#¤%&/ MEN jeg jobber med mini....tre mot meg her da,men prøver *ler*
Gjest Skrevet 5. august 2007 #22 Skrevet 5. august 2007 hehehehe.. sitter å klapper når speaker snakker på ullevåll godt jeg er alene så ingen ser meg nå hihihi mammaLukas, vi må få med oss en kamp til høsten, rote oss inn i klanen..
Gjest Skrevet 5. august 2007 #23 Skrevet 5. august 2007 *ler* taper nok den kampen og heheh.. ingen med godt vett kan motstå enga )
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. august 2007 #24 Skrevet 5. august 2007 Hehehe er ikke så vanskelig å overtale til det nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå