Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har termin snart og skal føde der?

Og til dere som har fødet der, var dere fornøyde?

Hvordan var rommene(hadde dere ettmanns rom eller delte dere med flere? )

Og hvor mye kunne pappan søsken være der?

Og var personalet hyggelig?

Masse spm her, er så spent, hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fødte der i okt 05, og stor trivdes. hadde 2 manns rom, delte det første og siste (siste med mulan:)) natten.

fikk inntrykk av at pappaen kunne være der så mye han ville, jeg hadde ivertfall en nær vennine der så mye jeg ville :)

jeg digget personalet og de fant seg i mye med meg under fødselen og jeg fikk enorm støtte i dagene etterpå når jeg lå der. men jeg skrev et utfyllende brev fordi jeg i utg,pkt har sykehus skrekk..

lykke til!! og tror jammen jeg sendte takke kort til dem etter fødselen også med bildet av croft :)))

Skrevet

Oj så digg:)

Nå gleder jeg meg til å dra dit, hehe:)

Deilig å høre sånne historier nå:)

Skrevet

Jeg har født på Bærum sykehus 2 ganger.

Begge ganger har jeg vært kjempefornøyd med fødeavdelingen - men mindre fornøyd med barselavdelingen.

Det skal imidlertid sies at jeg var mer fornøyd med barselavdelingen ved siste opphold, enn jeg var ved første.

Pappaen fikk være der så mye han ville (bortsett fra i siestaen), men vi skulle helst være på en av stuene, ikke på rommet.

Skrevet

Jeg ville bare undersøke at fødeavdelingen er helt TOPP, har vært superfornøyd! Og det er på mange måter det viktigste, synes jeg (De tøffeste timene...)

Mange som er kjempefornøyd med barselavdelingen også, så jeg var nok bare uheldig.

Det er uansett noen spennende dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...