Vrimle Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Hvilken telefon har du ville hatt om du skulle kjøpt deg ny nå?
melkekua™ Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Nokia, alltid vært fornøyd med hvordan menyen er. Så enkelt å forholde seg til )
Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 De siste tlf mine har vært Sony Ericsson,er veldig fornøyd.Varer lenge(batteriet) og enkle i bruk.Gode kameraer.
NoDoubt Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Helt klart sony ericson!!! Jeg har egentlig alltid likt nokia best. Hadde nokia i mange år før jeg kjøpte SE. Etter første SE kjøpte jeg nokia igjen. Etter jeg hadde hatt nokia igjen i noen dager sa jeg: ALDRI mer! Se er mye lettere og du trenger ikke trykke deg ihjel! Eks: Du får sms. Nokia: Du svarer, sender, må viske bort sms, trykke tilbake. SE: du svarer, sender. Legger mobilen ned i veska. Telefonen går tilbake selv og skrur på tastelåsen:-)
Julie Angelica:) Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Jeg kjøpte nokia n-95 rett før ferien, og kunne ikke vært mer fornøyd. Har prøvd en eneste ericsson og synes den var rotete i menyen. Nokia har en grei meny oge r lett å bruke. Men det er jo individuelt hva folk synes da:)
Vrimle Skrevet 5. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2007 Dette med batteriet har jeg også tenkt litt på. Etter min erfaring er SE telefonene bedre sånn sett. Skal kjøpe meg ny mob imorgen, er litt i tvil på hvilken jeg skal velge..
Vrimle Skrevet 5. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2007 Blir nok SE ja;) Da står det bare igjen å velge type..hehe. Skal skjekke opp den du nevnte..takk
sveis Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Sony Ericsson. Rett og slett fordi jeg kjenner mange som har måttet levere inn sine Nokia gang på gang. Menyene har jo bare blitt mer og mer lik på alle merkene, så det spiller ingen rolle lenger. Har SE selv. Batteriet varer leeenge. Kamera er bra. Er meget godt fornøyd. :-)
Vrimle Skrevet 5. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2007 Har sett litt på nett, å synes Sony Ericsson s500i ser så stilig ut, men veit jo ikke hvordan den er fordi..jaja, får ta meg en runde i butikkene imorgen:) Takk for svar, går å legger meg nå. Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå