JPG2011 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jeg er i morgen 13 uker på vei. Jeg er fortsatt småkvalm m/brekninger, tisser hele tiden, vondt i puppene, livmorstrekk etc. Allikevel så har jeg en ekkel følelse, tenk om jeg har hatt en MA, tenk om det er noe galt. Var på UL i uke seks, pga en bitte liten blødning. Fikk se en liten reke med hjerteslag. Har ett barn på tre år, og tenker vel kanskje at hvorfor skulle jeg fortjene å få ett til når så mange sliter?
Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Hadde samme følelse her. Hvorfor være heldig to ganger på rad, når så mange mister eller får triste beskjeder på ul. En veninne fikk akkurat en tragisk beskjed på ul, om at fosteret har en misdannelse. Jeg hadde derfor litt panikk foran ul, og var sikker på å få en trist beskjed også. Men inni magen var (heldigvis) en sprell frisk og levende gutte baby - og han hadde det så bra som han kan få hatt det. Så, tenkt fremover. Så lenge du har "gravid symptomer", er uten blødninger etc, og at kroppen din har det bra. Da har nok den lille det fint også. Det er ikke sååå lenge til ul, og om du vil kan du jo ta en privat ul før den ordinære for å berolige deg. Det går nok helt fint - det gjør jo det i de aller fleste tilfeller.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Hei! du er ikke den eneste som tenker slik, tenker slik av og til enda; tenk om jeg har hatt en MA,men har fått bekreftet gang på gang at alt er bra. Er i dag 21+1, hører med til historien at jeg hadde en MA i februar og ble gravid igjen rett etterpå så jeg har en MA i friskt minne. Heldigvis så er de fleste bekymringene våre ikke reelle og siden du har så mange symptomer enda så er nok alt i den skjønneste orden!
Krolla og Theodor Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Hei Aminah Hadde en MA i februar, men hadde da en blødning (friskt blod) - de fleste MA'er har denne blødningen (som ikke er vond) som en indikasjon. Har du ikke hatt blødning kan du ta det helt med ro - og har du hatt en blødning så husk at de fleste har det i løpet av svangerskapet. Har hatt en blødning (mer enn ved MA'en) denne gangen også og har to ganger etter den vært på UL og sett et levende foster: Dette går så bra atte!!! Lykke til, kjære deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå