Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 og som allikevel fikk "små" barn?? Dette svangerskapet har jeg hatt mye mer lyst på gosj og brus,enn i forrige svangerskap..Spiste en del da og,men snuppa var 3250 gr.. Magen er større denne gang og jeg er redd for at babyen er større..Men jeg spiser ikke gosj hver dag altså,stort sett i helgene,begrenser meg med brus i ukedagene og... Har det noen sammenheng med hvor store barna blir??
Mille** Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Jeg spiste masse kjeks, brus, godis, potetgull, mat, melk, youghurt osv osv med nr 1, ble feit som en julegris og fikk en baby som veide 4200 gram nesten 2 uker før termin. Med nr 2 spiste jeg veldig sunt, la på meg passe mye og fikk en baby som veide 4030 da hun ble født 6 dager etter termin. Om det har en sammenheng vet jeg ikke, i min familie får vi store barn. )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Tror ikke det slår veldig ut på vekta, men kanskje andre ting?
Mamma2OO5 Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Gosj? kommer du fra hamar-området? ) Veit ikke om det har noen sammenheng jeg...
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Jeg leste at overvektige kvinner får store barn.. Jeg veide 110 kg når snuppa ble unnfanget, og 120 når hun ble født.., og hun veide 2890.... såh, i dont know! Nå veide jeg 90 når lillebror ble laga, men har fått beskjed om at han er "større enn snittet" nå.....
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 har alltid spist det jeg har hatt lyst på jeg.. barna mine veide 3700g og 3970g drakk lite brus, for jeg fikk vondt i magen av det.. da jeg var gravid med første (gutt) var det salt lakris og potetgull jeg hadde mest lyst på, og andre gangen (jente) var det sjokolade...
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2007 Mamma2005: Jepp jeg kommer fra Hamar området,lettere sagt Stange
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå