Gå til innhold

Grrrrrrrr....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært bortreist i helgen og nesten ikke sovet de siste nettene pga vondt i ryggen, vondt i beina, opp og tisse og babyen som sparker. Kom sliten hjem nå, her har mannen gamle kompiser overnattende i helga. Selvfølgelig rotete og kaffeflekker på bordet, men i tillegg har kompisene har brukt den fine, nye, hvitmalte og nyoppredde sprinkelsenga til babyen vår som oppbevaringsplass for stæsjet sitt. Så oppå den nye fine dyna og den nye rene madrassen hennes ligger det nå dumpet våte håndkler, en gammel ryggsekk, sko og skittentøy.

Teller til ti inni meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inni deg? Jeg hadde vært lyne forbanna for noe sånt!

Skrevet

fyyyyyysøren så forbanna jeg hadde blitt!! kjenner pulsen stiger drastisk bare ved å tenke på det!

Skrevet

IKKE TELL!!!: EKSPLODER!!!!!

Skrevet

Da hadde det klikka for meg altså. Helt klart sagt ifra!!

Skrevet

Godt å se det er flere som ville reagert! Var redd det bare var meg som fyrer meg opp fordi jeg er fødeklar og sliten og trøtt! Vil ikke at mannen min skal føle at vennene hans ikke er velkomne eller at det må være strøkent her hver gang jeg kommer hjem. De har jo ikke ØDELAGT noe, og sengetøyet kan selvfølgelig vaskes og strykes på nytt (det skal jaggu mannen min få gjøre!), men det var bare det slaget i ansiktet og se masse dritt dumpet oppå der vi hadde redd opp så pent til datteren vår.

Og det som ikke var dumpet i senga lå slengt oppi barnevogna.. Hva med å bruke kommoden??

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende. Så mye som vi kikker på senga lille gullet skal sove i, nei det er langt ifra oppbevaring. Få mannen din til å vaske å stryke med en gang, maken til mannfolk, det er typisk de å la sånn skje

Skrevet

fy søren jeg hadde tilta big time.. går da ikke an.. kjenner jeg blir sint på dine vegne..

det er dårlig gjort og respektløst synes jeg..

Skrevet

Jeg hadde tilta ytterst og fullstendig!!! Fy faen, halve gleden på slutten av svangerskapet er jo å stelle istand rommet til babyen, re opp fin seng og sånt... Hvor lamme i hjernen kan mannfolk bli???

Bare kjeft dem huden full!!! Be dem pelle seg til helvete ut for å kjøpe seg litt folkeskikk og omtanke! Det går bare ikke an, altså...

Skrevet

Dette var over alle støvleskaft, som vi sier. Legger jo ikke NOE oppe i den nyopredde senga.......... Fy og fysj og fyttirakker'n.

Du er ikke hormonell som reagerer på dette, men supersnill som ikke eksploderer.........

Skrevet

Det var ufint gjort av gutta, -jeg hadde blitt lei meg. Tenk å trampe på gleden din sånn! Fy !! Viste det til "far i huset" og kommentaren var følgende: Dette har med respekt å gjøre! Greit å ha gutta på besøk og feste og sånn - men det går da vel an å oppføre seg!..... sa han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...