oktoberjente Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 Jenta mi er snart 10 mnd og spiser for det meste grøt, grove skiver og frukt. er ikke så gira på middagsmat, så vi har tatt en liten pause i fra den. Den maten hun spiser inneholder mye fiber som kan være en av grunnene til at hun har fått løs mage. hun har spist dette i flere mnd, så litt rart at hun skulle begynne først nå å reagere....Hun har vært mer plaget med treg mage. Da hun var 8 mnd, begynte vi med fullkornsgrøt som kanskje er mer fiber i. den innholder mer kli o.l. Bør jeg slutte å gi henne denne grøten og gå over til 6 mnd grøt? Hun har nettopp beynt å få to tenner helt nede som også kan virke inn. Har hørt at de kan få litt løs mage av det? Stemmer dette med andre? Med løs mage mener jeg at hun kan bæsje tre ganger på kort tid. bæsjen er slimete og lukter stramt. Jeg ammer henne ca 3 ganger for dagen og drikker vann til måltid og utenom. føler at jeg må gi henne mer drikke, siden hun har diare. det er lettere sagt enn gjort!
Amabolla Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Tenner har jeg erfart med vesla at kan gi løs mage. Prøv å gi henne blåbær (bær,puré,saft e.l) da det hjelper mot løs mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå