Gå til innhold

Noen som har peiling på hvordan de regner ut bidraget ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir overtidstimer brukt i utregningen eller ikke ?

Jeg trodde ikke det men x'en påstår at trygdekontoret har gjort det og at det er feil... noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på nav sine hjemmesider har de en bidragskalkulator, der kan dere putte inn tallene og se om det stemmer.

Skrevet

Nope, han nekter å fortelle meg hvor mye han tjener. Men det er trygdekontoret som har regnet ut bidraget. Og han påstår de har tatt med overtid. Men jeg tror ikke de har lov til å regne det med inni ?

Skrevet

Nei de tar med grunnlønna, ihvertfall fikk jeg vite det. Men det er vel knakende likegyldig for deg da, for dersom nav har satt dette bidraget har faren bare pent med å betale. Og hadde han ikke vært så "gnien" kunne han kommet bedre ut hvis dere hadde en privatavtale, men det innebærer jo at han vil innrømme hva årslønna er.

Skrevet

Jepp.. sier at dette må han ta opp med nav og ikke meg men mas, mas, mas...

To ganger har han tatt dette opp med trygdekontoret sier han og begge gangene avslo de at utregningene var feil. Da hentet de inn tall fra arbeidsgiveren hans.

Syns det er rart at han ennå påstår at overtids betalingen er inne i utregningen da. Og irriterer meg over at han maser på meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...