Gå til innhold

au..fyf...no har æ ombestemt mæ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og ser på in the womb på national geografic..og så nettopp at det va ei som fødd..fyf...jeg som har unngått og sett slike ting hele svangerskapet for å ikke bli skremt,men måtte selfølgelig se dettte bare en mnd tid før termin..nei..det va ikke et lekkert syn...huff...tror ikke jeg greier dettte,huff,kan fortsatt ikke tro at det skal komme en baby snart,alt e bare så utrolig virkelighetsfjærnt...lurer når det skal gå opp for meg at jeg skal bli mamma...kan lissom ikke se for meg at jeg ligger der og føder...mhmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he.. Da skal du bare være like glad som meg for at du er i andre enden av begivenheten når knøttet trykker seg ut:-) D måtte vært en straff å måtte stikke hodet ned der å observere "underet".. Jeg har to fra før og jeg sier av erfaring: Du aner ikke hva du går til! Så ikke bruk energi på å grue deg for noe som er så umulig å si hvordan vil bli for akkurat DEG:-) Tenk så bortkastet å bruke de siste vidunderlige ukene på å grue seg for alt som KAN skje.. Og som sannsynligvis ikke skjer med deg! Og i tilfelle du lurer så er du så i "din egen verden" under den fødselen at du nok ikke klarer å fokusere på verken smerte eller ekle ting.. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...