Gå til innhold

Så frekt!

Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Vi skal ikke døpe datteren vår..

Dette er familie o.l klar over og svigermor har hele tiden sagt at; nei , vi døpte ikke XxX(mannen min) fordi vi tror ikke på Gud.

Men nå har hun kjøpt en dåpskjole ? Og vil veldig gjerne at vi skal døpe datteren vår.

"jeg har kjøpt en fin sløyfe hun kan ha i håret også, på selve dagen"

Vi skal da hverken ha sløyfe eller dåp...

Og nå pusher hun. Skal jeg bare be henne hive dåpskjolen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger vel ikke akkurat be henne hive den, men si på en pen måte at den har vi ikke brukt for siden vi ikke skal døpe barnet vårt. :o)

Skrevet

Jeg har ikke døpt Lukas,og ingen skal få overtale meg til å gjøre det heller!

Hadde blitt så sinna jeg,skjønner ikke hvorfor "andre" skal legge seg borti hva du og din mann/sambo vil....

Skrevet

Ja, men strangely enough - dette VET hun. Fatter ikke hva som går av henne. Nå skal det sies at hun er ex sedative-alcohol-abuser og ganske psykisk syk men på bedringens vei.. men allikevel.. dette har hun visst i 10 mnd

Skrevet

Oi da.....hmmm...

Tror ikke jeg hadde sagt at hun kan bare hive den;)

Men at de bør respektere deres ønske om å ikke ha dåp, og si beklager men vi trenger ingen dåpskjole vi!

Skrevet

dere som er foreldrene og bestemmer om hun skal døpes eller ikke! har fått en del press på meg jeg også men mener at dette er noe min datter bestemmer selv. Min mor (som er psyk) sa at min datter kom til å tilbe djevelen hvis ikke hun ble døpt :/

Skrevet

Hun må jo bare respektere deres valg i dette. Kjolen kan vel leveres tilbake, selges eller spares :-)

Skrevet

Nei jeg er bare helt satt ut nå.

Hun har snakket masse om denne nudelige kjolen som hun kaller den, men jeg bytter bare tema. Snakker heller om kattene, barnemat eller bleier. Og da pusher hun mer. Fatter ikke at hun gjør dette. hun VET jo.. senest 1 uke siden vi snakket om det

Skrevet

DET kalles overtramp.... FY svigermor!!

Ta imot dårskjolen og aventèr den *hehe* Fine penger det!!

Skrevet

Du kan kanskje møte henne på halvveien og ta noen bilder av datteren din i dåpskjolen og gi til henne.

Skrevet

Det hørtes ut som det er kjolen og ikke dåpen som var viktig for henne.

Skrevet

Dere skal ikke ha dåp, ferdig med det. Ikke noe hun kan gjøre med det.

Huff jeg blir så irritert på slike menesker som ikke kjenner sin plass.

Vi har heller ikke døpt ungen vår.

Skrevet

Godt forslag, men så falsk er jeg ikke.

Hun skal ikke ha på seg denne kjolen av prinsipp.

Merkelig at en ikke-troende dame gjør noe sånt.

Hehehe ja kanskje selge den :-P

Gjest irismor
Skrevet

Neste gang hun starter å "gnåle" om kjolen. Så sier du ja den er jo kjekk å ha hengende i skapet når noen av dine andre barn får barn (hvis din samboer har søsken da). For den blir ikke brukt på snuppa da det ikke blir noen dåp her i gården.

Skrevet

Hehe, for en supersær ting å gjøre. Du får kjøpe brudekjole til henne du da, så pusher du på at hun må gifte seg på nytt en gang for du har så lyst å se henne i den kjolen.

Skrevet

Eg hadde sagt det rett ut at den kjolen trenger ikkje me. Eg har ikkje døpt nokon av mine to. Mannen min var litt usikker med nr 1 om kva mamma kom til å sei når me fortalte at han ikkje skulle døpast, så han måtte snakke med ho om det først.......... Eg er ikkje døpt så det er ikkje noko mine foreldre hadde komme til å brydd seg om.

Men svigermor var diplomatisk og svara sønene sin at det var opp til oss å velge om me ville døpe han el ikkje!!!

Så da syns mannen min at det var greit alike vel at me ikkje døpte han. Eg syns ikkje noko om å stå i kyrkja å love å oppdra ungen i den kristne tro når eg sletts ikkje er kristen og ikkje mannen min heller sjav om han er døpt da.

Det er bare å fortelle ho det nok ein gong at det ikkje blir noko dåp. Ferdig med det. Så får ho heller bare bli såra og lei seg osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...