Gå til innhold

Når ting ikke går helt som planlagt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest innlegget til "Ikke lenger så Hotte Charlotte" og ble sittende å tenke litt på noe hun skrev. Man sitter med sin kjære å planlegger fremtiden,også plutselig som lyn fra klar himmel,og ofte i løpet av noen sekunder så er ALT forandret,ting man skulle gjøre sammen,fremtiden man skulle ha.

Jeg har hatt en rimelig tøff sommer,og egentlig skulle det være en super sommer,første sommer med ny baby,første sommer med både en storesøster og en lillebror,en liten familie på 4 som skulle koose seg,og hva endte det opp med....en sommer som besto av å holde hodet over vannet,plukke opp livet sitt på nytt,se nye muligheter og planlegge fremtiden på nytt med andre ingredienser...hmmm er ikke lett dette livet. Men en ting vet jeg,jeg er utrolig heldig som har to friske,nydelige barn som trenger en oppegående mamma tilstede i livet,tror innerst inne at ting vil ordne seg,tar bare litt tid noen ganger,og noen ganger omveier du ikke hadde lyst på.

Hvorfor skriver jeg dette???? vet ikke bare tanker på søndagskveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så sant, så sant...

synes det var fine tanker jeg!!!

er på en måte jammen bra man ikke vet på forhånd da...

men samtidig mye man kunne fint vært for uten...

Skrevet

Nei, garantikort på livet er det ingen som har....

Men godt at man som oftest lander med begge beina og vettet i behold, selv om det kan føles annerledes noen ganger..

Lykke til videre på stien du tråkker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...